2014. szeptember 21., vasárnap

OUTFIT | girl in the city


Sziasztok!

Tegnap a belvárosban jártam és nem hagyhattam ki, hogy outfitet fotózzunk, köszi Tinus♥. Igazából mikor elindultunk csak felkaptam magamra az egyik ritkán hordott (de a blogon már egyszer szereplő) pulcsimat és az új világoskék farmeromat és már mentünk is. Mire hazaértünk nem éreztem a lábam, de megérte, mert sok mindent elfelejtettem 4 hónap alatt, szóval jó volt újra látni. Budapesti létemre alig járok be a belvárosba, nem is értem miért, pedig annyira szeretem!:*
felső-Háda
nadrág-h&m
cipő-Auchan
óra-BijouBrigitte
Ti szoktatok a belvárosba járni?:*
Sarah♥

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű vagy, és a képek is nagyon szépek!:) Én amúgy nem vagyok budapesti, csak évente egyszer-kétszer járok ott, de azért szeretem.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) Én is körülbelül ennyiszer járok be.

      Törlés
  2. Nagyon jók lettek a képek! ♥ Néha szoktam járni bent a városban, hónaponta egyszer-kètszer, esetleg hâromszor. Budapesti lény vagyok én is. (:

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...