2014. szeptember 25., csütörtök

NAILS | Autumn magic


Sziasztok!

Szerettem volna valami igazán őszit a körmeimen látni, ezért is készítettem el az előző bejegyzésben látható lakkot. Úgyis régen volt már körmös poszt. Alapnak egy barna She-s körömlakkot tettem fel, ezt kombináltam a DIY topperemmel, a gyűrűs és a hüvelykujjam kivételével . A két kimaradt ujjamra készítettem egy csillámos-átlátszó körömlakkos keveréket és azt vittem fel egy már körömfestésre befogott konyhai szivaccsal.
Nektek hogy tetszik?
Sarah♥

19 megjegyzés:

  1. gyönyörűen néz ki,nagyon őszies!a gyűrű is tök cuki :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!^^ őszies és hangulatos - szerintem egy ilyen köröm a szürke hétköznapokat is feldobja. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, nekem is sokkal jobb kedvem van, ha ki van festve a körmöm valami élénkebb, különlegesebb színnel.:))

      Törlés
  3. nagyon klassz lett, tetszik!
    Ha gondolod nézz be hozzám: http://judymuhely.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon szép manikűröket készítesz.:)

      Törlés
  4. Szia:)) Kaptál tőlem egy díjat:
    www.ambivalentina.blogspot.com

    Nina :3

    VálaszTörlés
  5. Szia! Meglepi a blogomon! http://lauradiyblog.blogspot.hu/2014/10/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...