2015. március 15., vasárnap

NAILS | golden triangles

Sziasztok!

Nemrég egyik ismerősöm (ráadásul fiú) panaszkodott, hogy régen volt körmös bejegyzés a blogon. Igaza volt, és ezért is örültem meg annyira mikor Anyukám az egyik este meglepett a Cosmopolitan legutóbbi számával, amiben az essence új gél hatású körömlakkját adják ajándékba. Rögtön be is ugrott egy ötlet, de rögtön el is hessegettem, indokolatlan okokból. Kerestem inspirációs képeket, de valahogy egyiket sem éreztem magaménak, így maradtam az eredeti ötletemnél.  Nem gondoltam semmi bonyolultra, csak arany háromszögekre a középső-és a gyűrűsujjamra. Ezeket egy egyszerű celluxszal  varázsoltam egyenesre (csak megsúgom, hogy ez a bevált módszerem) .
essence 13 forgive me
essence 140 go bold

Melyik a kedvenc magazinotok?:*
Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Csinos lett. :) Szép ezzel az arannyal is, én fehérrel kombináltam. :3

    VálaszTörlés
  2. A képek és a manikűr is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Koppintani szeretném ezt a manikűrt, viszont van valami, ami sose sikerül. A celluxos megoldást már régóta ismerem, de sose sikül. Ahogy leveszem a ragacsot a körmömről jön vele az alsó réteg lakk is. >< Te hogyan csinálod azt, hogy neked megmarad? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Ó nekem is van, hogy kicsit feljön, de igazából úgy marad ott biztosra ha egy vagy legalább egy fél nappal előre lefested a körmeidet, hogy biztosan ottmaradjon a lakk. Viszont, ha erre nincs időd, de a cellux mégis felszedi a lakkot, de annyira nem vészes, akkor egy kis vízzel vagy akár nyállal is visszatudod tenni a helyére a lakkot az ujjaddal. Remélem segítettem Neked!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...