2015. március 18., szerda

OUTFIT | oh my peplum!

Sziasztok!

Megígértem Áginak (zenzero.hu), hogy a Tőle kapott (megjegyezném gyönyörű) kristályokkal készítek egy outfit posztot, de eddig olyan nagyon nem volt rá lehetőségem, hogy féltem megharagszik rám, de remélem nincs erről szó! Most szeretném ezt bepótolni, hiszen a jó idő is beköszöntött hozzánk. Annyira tetszenek, az összes darab tökéletesen kombinálható és nem mellesleg különleges is! Öröm viselni őket!♥
Olyan régóta keresek olyan peplumokat (tudjátok olyan felsők, amiknek a fazonja olyan, hogy a deréknál fodrozódik), amiknek az ára nincs az egekben és a színe is tetszik. Hétvégén sikerült szert tennem kettő ilyen darabra is! Ennek örömére elmentünk Tinával outfitet fotózni, esküszöm, akárhányszor mentünk eddig, mindig vagy beleestünk vagy leestünk vagy elcsúsztunk valamin vagy, -mint most- láttunk valamit, amit nem kellett volna. Veletek is előfordul ilyen?

Medálok ~ Zenzero.hu
Peplum ~ New look
Farmerdzseki ~ New look
Nadrág ~ Takko
Oxford ~ CCC
Táska ~ asia center
Napszemüveg ~ c&a
Köszönöm Ági!:*
Brigi♥

17 megjegyzés:

  1. Megnyugtatlak Brigi, mi is akárhányszor megyünk outfitet fotózni mindig történik valami. :D
    Amúgy én is nagyon rég óta keresek ilyen fazonú felsőt, de sajnos én még nem találtam meg a nagy Ő-t.Viszont a nyakláncok egyszerűen mesések, és tényleg mindennel jól mutatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ugye?! Mi egy egérnek kinéző, de pontosan nem tudjuk mit láttunk. (Na ezt jól megmondtam) A Lidlben vettem a másikat, nemsokára lesz haul poszt is! :*

      Törlés
    2. Na én ott rohantam volna el a helyszínről.Amúgy velünk még ilyen nem nagyon történt, legalább is úgy rémlik.Nálunk csak a két csámpás bal lábam zavar be néha.Ideje lenne nekem is benézni akkor, hátha és nagyon várom! :*

      Törlés
    3. Már nem kell annyit várnod, és semmi baj nincs a lábaiddal!:*

      Törlés
    4. Hát remélem is, és nem láttad még élőben őket.Már viccesen csámpás vagyok és ha még csak kicsit lennék az, de az már túl szerencsés lenne hozzám képest!:*

      Törlés
    5. Már csak nevetek rajta.Változtatni ezen úgyse tudok már sokat. :)

      Törlés
    6. De ez is jó hozzáállás!:DD

      Törlés
    7. Hát igen, bár az osztálytársaim orvoshoz készülnek velem, mert állításuk szerint a nyakam fogom egyszer kitörni, de még akkora baj nem történt.Bár ha azt nézzük idén se vagyok valami szerencsés. :DD

      Törlés
    8. Ne is mondd! Nekem sem kedvez ez az év.:/

      Törlés
    9. Jajj sajnálom, mondanám, hogy mesélj, de gondolom "idegeneknek" nem szívesen teregeted ki a magán életed és a gondjaidat. :)

      Törlés
    10. Igazából sok dolog, de már a fele helyrejött hál' istennek, és dolgozom a többin is.;)

      Törlés
    11. Hát akkor hajrá, sok sikert remélem minden helyrejön! :)

      Törlés
    12. Köszi! Remélem neked is minden okés lesz!:*

      Törlés
    13. Ugyan nincs mit! Hát nekem ez még jó ideig eltart, de csak lesz valami, és köszönöm én is!:*

      Törlés
  2. Nagyon szép a peplumfelsőd, és a nyakláncok is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...