2015. március 11., szerda

WISHLIST | spring


Sziasztok!

Tudom, hogy még csak nemrég kezdett el felmelegedni az idő, és nemrég kezdtek a madarak újra csicseregni, de én már annyira nagyon-nagyon várom a tavaszt, hogy a szabadidőmben szinte csak arról elmélkedek, hogy mit fogok csinálni idén, ebben a csodás évszakban. És ha már gondolkodom, akkor az első dolog amik eszembe jut, hogy felfrissítem a ruhatáram! Már egy ideje gyűjtögetem a kívánságaimat, de valahogy csak azután jutnak eszembe azok, amiket szeretnék, miután az összes pénzemet elvertem. Szóval még folytatom a gyűjtögető életmódot és majd tavaszi szünet környékén beszerzek egy két dolgot. De már olyan nagyon várom, hogy virágos kis ruhában libbenjek be a suli kapuján egy aranyos kis oxford cipőben és egy farmerdzsekiben, de sajnos úgy érzem erre még sokat kell várnom.:(

Már így is csak nagy nehezen sikerül betuszkolnom a cipőimet az ő kis helyükre, de hiszen lány vagyok, kellenek a cipők nem?! Szóval kinéztem pár (alap)darabot magamnak, és lehet megválok pár régitől is.

Egy fekete, rövid szárú Conversre már régóta fáj a fogam, de mivel van egy magas szárú darabom nem igazán költeném rá a pénzt, de azért el kéne, szóval hogyha csak úgy megszeretnétek dobni eggyel (nem szó szerint) akkor a méretem 37-es!;*

Jól jönne egy bordó Vans cipő is, mostanság átváltottam a pale-indie stílusra és ez is úgy megtetszett. Már várom, hogy jöjjenek a Glamour napok!

No meg ezek a slipperek! Olyan kis édesek, de mégis lehet sportosan is és elegánsan is hordani őket! A h&m, Deichmann és a Bershka  honlapján láttam pár szépet, majd utánuk járok.


Kilépve a cipőrengetegből egy fekete ballonkabátra is vágyom, mert a Zarás darabomat kezdem kissé kinőni, ezt onnan gondolom, hogyha nyújtózkodom, az ujja rögtön felcsúszik a könyökömig. Viszont mindaddig, míg nem találom meg álmaim fekete ballonját, szerintem elcsórom anyumét.

Egy világos bőrdzseki! Jujj na szerintem ez az egyik legjobban áhított darabom. Mindegy, hogy púder rózsaszín vagy krém vagy világosbarna, mindenképp be kell szereznem egyet, mert nélküle nem tavasz a tavasz.

De persze nem csak ruhákból áll a világ.. Hanem ékszerekből is. Mostanság rákattantam eBay-re és Aliexpress-re, de persze nem vásároltam szét az agyam. Drága Anita barátnőm rendelt nekem két gyönyörű nyakláncot Aliról, Tinusom pedig egyet eBay-ről. Ha szeretnétek, akkor írok Nektek linket!

Körömlakkokból is be kéne táraznom tavaszra, mert a tavalyiak kicsit rossz állapotban vannak már. Gondolkodtam azon, hogy veszek egy új fehér lakkot, meg kéne valami mályva lila és menta zöld is, de még nem tudom, melyik márka lesz az, amelyik elnyeri a tetszésem. Ti tudtok ajánlani valamit?:*

Egyelőre ennyi, de amilyen kis mániákus vagyok, tuti felpakolok még vagy 10 tételt a listára.

Ti kinéztetek már valamit? Várjátok a Glamour napokat?:*

Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Aliról még soha nem rendeltem. Ugyan az, mint az Ebay? Amúgy slippereket én is vettem most, kettőt is a Cin Cin Amicaban, sok fajta van és nagyon szépek. Jövő szerdán megnézheted a haul posztomba, hogy én miket találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mindenképpen belesek hozzád és igen, körülbelül ugyanannyiba kerülnek, sőt sok termék megegyezik, de van ami olcsóbb és van ami drágább, jól körül kell nézni!:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...