2017. április 12., szerda

Glamour napok 2017 tavasz | HAUL




Sziasztok!

Tudom, hogy a haul posztok kevésbé népszerűek, mint például az outfit posztok, de én mindig is szerettem őket olvasgatni, így remélem köztetek is vannak olyanok, akiknek ez tetszik. A Glamour napokon vettem egy pár dolgot (persze nem azokat, amik fent voltak a kívánságlistámon, mert valahogy soha sem sikerül semmi úgy, ahogy azt az ember eltervezi, hiszen akkor milyen unalmas lenne az élet nemde?! Sok jó dolog került hozzám jó áron, de most nem vettem túl sok mindent, de nem is bánom, hiszen annyi ruhám van, mint a csuda.
A listáról csak a fürdőruhát, a highlightert, a szemceruzát és a szempillaspirált pipálhattam ki, a "want list"-em pedig érintetlen maradt, bár remélem nem sokáig.
Beszereztem pár lengébb/lazább darabot, amik nyárra és erre a meleg tavaszias időre tökéletesek lesznek, és látom előre, hogy a nadrágokkal amiket vettem, nagyon jó barátságban leszünk.
Nem költöttem annyira sokat, hiszen most spórolásokban vagyok, szeretnék idén eljutni egy két napra fesztiválokra, és arra elengedhetetlen a megfelelő tőke.^^
Kicsit rossz a tömegben vásárolni, de hál istennek én ezeket pont elkerültem, ehelyett fél napot a buszon töltöttem, de megérte, hiszen Krakkó nagyon szép város. A következő bejegyzésben az utamról olvashattok!

C&A - 2990 Ft - 20%
H&M - bikini felső 4990 Ft
bikini alsó 1990 Ft
-20%
H&M - 2990 Ft
-20%
New Yorker - 1290 Ft/db
-20%
New Yorker - 1290 Ft (akciós)
New Yorker - 1290 Ft (akciós)
Rossmann -
Rimmel Rita Ora körömlakk, Hint of mint 799 Ft - 50%
essence kajal pencil (fekete) 349 Ft - 25% 
Rossmann - Rimmel Wake me up 003 extreme black szempillaspirál 2399 Ft - 50%
Rossmann - Rival de Loop highlighter 899 Ft - 25%
dm - Elseve extraordinary oil hajvégápoló 1499 Ft - 50%

Ti vettetek valamit? Lázba hoz egyáltalán a 20%-os akció titeket?
Szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Azt a Rimmel spirált én is nagyon szeretem. :)
    A Rossmann Webshopból rendeltem pár dolgot. A shopping őrület idén kimaradt, de májusban majd megyek. :)

    VálaszTörlés
  2. Vicces, mert, ahogy olvasgatom az ilyen bejegyzéseket, sorra azt látom, hogy most mindenki ilyen Rimmel szempillaspirált vesz :D Ami meg még viccesebb, hogy én is pont vettem egyet a mostani Glamour-napokon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már egy éve ezt a spirált használom és szerintem nagyon jó, az illatáért pedig még mindig oda vagyok és ez egy külön plusz pont neki! ^^ Remélem Neked is beválik, ha most vetted először!

      Törlés
  3. En nem rajongok a Rimmel spiralokert, viszont ezt a hajapolot enis megvettem, egeszen jo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is beválik a hajápoló, én nagyon szeretem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...