2017. április 2., vasárnap

Out of space stories | TESZT



Sziasztok!

Tegnap miközben az Auchanban vásároltunk a szüleimmel, én kicsit lemaradtam, hogy nézegethessem a sminkes állványokat, és nagy örömömre (anyukáméra kevésbé, hupsz) találtam egy csodaszép körömlakkot. Természetesen jött velem, pedig az előző héten fogadtam meg, hogy nem veszek több körömlakkot, mert így is annyi van, mint a nyavalya, de hát ez van. ^^ Rögtön kipróbáltam, sőt annyira lendületbe jöttem, hogy készítettem egy sminket is, amit a következő bejegyzésben láthattok is pár nap múlva. Annyira nem hiszek a földönkívüli dolgokban, de mióta nézem a Supergirlt, azóta nagyon szeretem az ilyesfajta témát, bár tudom, hogy az egész nem igazi, de hát ha az ember szeret valamit, szeret hinni is benne. Ha valaki nézi akár ezt, akár a Flasht és kiakarja beszélni, akkor írjon nyugodtan. ;)
Először csak az első rétegről készítettem képet, így annyira nem fed jól, de jól néz ki. Gyorsan szárad, a tartósságáról majd írok update-et, hiszen még csak 2 órája kentem fel, szóval erről egyelőre nem tudok nyilatkozni.
Sajnálom, hogy ilyen régen nem volt poszt, de készülök a francia érettségire, sok ilyenkor a másfjata dolog is, házfelújítás, a barátnőim születésnapja, és persze a barátommal meg a családommal is sok időt töltök, főleg most, hogy itt a jó idő, ezért elnézést kérek!♥


Ti milyen sorozatokat néztek mostanában? Szeretitek az intergalaktikus lakkokat? :*
Szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...