2017. április 4., kedd

Glamour napok | WISHLIST



Sziasztok!

Két nap múlva idén tavasszal is elkezdődik a Glamour napi kuponőrület, amit sokan szeretnek, sokan pedig nem, viszont én az előbbihez tartozom, szóval most erről olvashattok kicsit bővebben. Nem csináltam még, ha jól emlékszem kívánságlistát ezzel az alkalommal kapcsolatban az évek során, de most valamiért kedvet kaptam hozzá, úgyhogy fogadjátok szeretettel. 
Mindig megfogadom, hogy nem veszek feleslegesen dolgokat, csak azért, mert most 20-25-40 vagy akár 50% kedvezmény van egyes dolgokra. A listámat úgy készítettem el, hogy mi az amire tényleg szükségem van és mi az, amiket ezeken felül szeretnék még. 
Sajnos/ nem sajnos idén nem lesz olyan sok időm bejárni a boltokat, sőt valószínűleg, csak a Pólus-ba jutok el (és oda is csak késő délután, a francia osztályozó vizsgám miatt), s ott ugyebár pár bolt nem található meg, de igazából annyira nem bánom, mert legalább pénteken, mikor megyek, remélhetőleg nem lesz akkora tömeg (ugye sokan emiatt nem nagyon szeretik ezeket a napokat). 
Hétvégén Krakkóba utazom, s ezért nem tudok egy nagyobb bevásárlóközpontba eljutni, de még nem voltam ott, szóval remélem kárpótol, és persze valószínűleg pénzt is spórolok vele és még élményekkel is gazdagodom. ^^ 



Tehát akkor a lista
Need:                                                                                                                  Want:
- fekete szemceruza                                                                                            - (mű)bőrdzseki: fekete
- szempillaspirál                                                                                                                             bordó
- bokazoknik                                                                                                       - fekete, csíkos harisnya
- fehérnemű                                                                                                        - choker
- sminkecsetek                                                                                                   - díszpárna
- fürdőruha
- highlighter


Ezek pedig azok a dolgok, amiket az elmúlt hétvégén vettem, mert egyszerűen képtelen voltam őket a boltokban hagyni. ☺
essence (Dunakeszi Auchan) 750 Ft
Mobilfox.hu 1490 Ft
Danitól kaptam :3
dm - 75 dm pont (szinte ingyen)
Office Depot - 350 Ft
Bauhaus - 100(!) Ft

Sok puszi, 
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...