2017. április 17., hétfő

Pink is the new black | OUTFIT



Sziasztok!

Jó régen volt már outfit bejegyzés, de a Ti és az én nagy örömömre is végre készültem egyel. Nagyon örültem a szép, lemenő nap sugarának, hiszen csütörtökön, amikor a barátommal♥ fotóztunk, néha kikukucskált a nap, néha nem, de szerencsére sikerült egy olyan pillanatában elkapnunk, amikor csodásak voltak a fények. A szettem nagy része a rózsaszín köré épült, hiszen ez a szín most nagyon megy, a boltokban és a ruhatáramban is egyaránt, mert szerintem elképesztően gyönyörű ez a kissé "koszos" árnyalat. A nadrágomat már a Glamour napos bejegyzésemben mutattam Nektek, de szerintem úgy nem igazán volt látható, hogy hogyan is néz ki, így gondoltam ehhez válogatom össze a többi darabot. A táskámat Anyukámtól kaptam húsvétra, mert nem igazán kérek halomnyi csokoládét, hanem inkább valami hasznosat, így idén erre a rózsaszín cukiságra esett a választásom.
Nagyon tavasziasra vettem a hangulatot ezzel a virágos felsővel és farmerdzsekivel, és annyira örülök, hogy végre itt a meleg és mászkálhatok ilyen ruhákban; bár most egy meleg takaróval a testem körül ülök a székemben és úgy írom ezt a posztot, mert hűvös vaan :o .

farmerdzseki, nadrág - H&M
felső - Háda (New Look)
cipő - Humanic
táska - pull&bear
napszemüveg - SIX

Szeretitek ezt a fajta rózsaszínt? Hogy viszonyultok ezekhez a könnyedebb, lazább nadrágokhoz? 
Puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Imádnivaló az egész! :) A fotók is szuperek és nagyon csini vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a barátom és a magam nevében is! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...