2017. április 10., hétfő

Space Jam | SMINK



Sziasztok!

Ahogy az előző előtti bejegyzésemben írtam Nektek, most egy "űrbéli" (vagyis csak egy nagyon kicsit űrbéli) sminket láthattok tőlem, remélem tetszik!
Ahogy mondtam, annyira meginspirálódtam a körömlakkom láttán, hogy még azon a délutánon ki is sminkeltem magam. Egy csöppet kevésnek érzem, mármint mintha hiányozna belőle valami kis extra, de hátha legközelebb jobban sikerül. Igazából a mindennapokra nem nagyon szoktam szemhéjpúdert feltenni, hiszen a reggelek kicsit sietősen telnek és az alvást kicsit jobban szeretem, de néha, ha elmegyünk valami különlegesebb helyre, akkor sok kedvem van sminkelni. Ezt is eltudom képzelni szinte akárhova, hiszen a szememen csak két ezüstös árnyalat van, a szempilláim feketék, amiket egy szemceruzával hangsúlyoztam ki még jobban. A számra pedig a Rimmel egyik sötétebb, szilvás színű rúzsa került. Az arcomon és a szemöldökömön a szokásos termékek vannak, ezeket használom a mindennapokban is és nagyon megvagyok velük elégedve, hiszen mindig újravásárolom őket.
Ti mindig egy termékhez ragaszkodtok vagy sok fajtát kipróbáltok?

arc - Helia-D BB krém + essence matt compact powder
szemöldök - essence eyebrow stylist set
szempillák - Rimmel Wake me up 003 extreme black
szemhéj - lovely nude make up kit
ajkak - Rimmel 330 sloane's plum (lila kupakos)

Hamarosan jövök Nektek a Lengyelországos és Glamour napos poszttal is!
Sok puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! :) Nagyon csini vagy!
    Az a rúzs nálam is nagy kedvenc, főleg ősszel.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...