2018. január 25., csütörtök

OUTFIT | Lost ribbon



Sziasztok!

Az a baj, hogy mikor ezt a bejegyzést írtam nem volt meg a szalagom (tegnap délután). Elvesztettem. Meghasadt a szívem, mikor megláttam, hogy nincs meg könnyek csordultak az arcomon. Valahol a Mikszáth Kálmán tér és az Uránia között vesztettem el. Bújtam a Pesten hallottam-ot és találtam-ot, hátha meglelem, de semmit nem találtam. Lehet, hogy furcsának tűnhet, de babonás vagyok, lehet, hogy így nem megyek át az érettségin? Nyugtassatok meg, hogy nem ezen fog múlni. :( 
Hál'istennek azóta már meglett, tudom nem telt el túl sok idő, de stresszeltem miatta, hogy miért hagytam el, hogy hol lehet és a többi. Mostantól sokkal jobban fogok rá vigyázni, remélem többet nem veszítem el. 
Ez a fotósorozat azokat az időket eleveníti fel, mikor még boldog voltam, hisz' megvolt, s ekkor még nem tudtam, hogy pár órán belül a depresszió keserű íze fog elönteni, mikor rápillantok a kabátomra. 
A kedvenc kabátomra, amit már mutattam Nektek egy másik outfit bejegyzésben, a Stradivariusban vettük, s nagyon megérte. Azóta sokszor volt már rajtam, nem épp a legmelegebb, de most, hogy már az időjárás is tartósabb melegedést mond, tökéletes. Szeretem a momjeans-eket, bár nem ez a legkedvesebb darabom, mert elég vékony és nem csinos, amikor beletűröm a pulcsit, viszont mintás darabjaim vannak ezen kívül, és ehhez nem igazán illett. Az új pulcsim, amit a Háda 50%-os leárazásán sikerült megvásárolnom most az egyik leggyakrabban hordott téli ruhadarabom, mert igazán vágytam egy garbóra, s bár ez nem teljes mértékben az, de tökéletesen kiegészíti ezt a nadrágot. A cipőm pedig picit kirí, de szerintem a formája eléggé hozza ezt az időutazós stílust, ami mindenképpen jellemzi a mostani hangulatomat. Hiszen mikor hazajövök nem csak a Retro rádiót kapcsolom be, hanem a történelem tételek is írom. Egyébként a lábbelimet már december elején kinéztem, de csak a leárazásokkor vettem meg, mert csak 4800 Ft volt :o. 
Szeretem ezt az outfitet, de nem csak azért, mert itt még megvolt a szalagom, hanem mert ez a stílus most nagyon tetszik, szerintem ez az egyszerű, de nagyszerű, ami igazából kényelmes, de csinos is egyaránt.
A képeket Dani készítette, s mindig nagyon szeretem a végeredményt, mert tudom, hogy mennyit cseszegetem, míg elkészülnek a számomra legtetszetősebb képek♥



coat: Stradivarius // jumper: Háda (New Look) // jeans: Bershka // boots: CCC // watch: Daniel Wellington // képek: Dani♥ // camera: Canon eos 1200D

Mi volt eddig a legfontosabb dolog, amit elhagytatok? 
Sok puszi és ha láttok elveszett szalagot, gyorsan osszátok meg, hátha segítetek valakin.
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Imádtam! :) Nagyon csini vagy és jól áll ez a frizura.
    Örülök, hogy meglett a szalag. :)

    VálaszTörlés
  2. Csini, a cipő és a kabát a kedvencem ebből az összeállításból. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...