2018. április 30., hétfő

FILMAJÁNLÓ | Amiket áprilisban láttam



Sziasztok!

Az előző bullet journal-os posztomban megkérdeztem Tőletek, hogy érdekelne-e benneteket egy olyan poszt, amiben leírom az a havi filmélményeimet, s a válaszotok igen volt, így hát meg is érkeztem az első filmajánlómmal, amit remélem szeretni fogtok, s rendszeresen megoszthatom veletek, hogy miket láttam az adott hónapban, legyen ez mozis, tv-s vagy internetes filmélmény. 
Sajnos az április nem tengett a szabadidőben, így azt hiszem összesen csak 6 filmről fogok Nektek beszélni, de remélem van olyan, amit még nem láttatok, s így meghozom a kedveteket, hogy nézzetek egyet-egyet belőle.
Először szeretném elmesélni, hogy mit szeretek a moziban, a tv-s és az internetes filmezésben, hogy egy kicsit jobban átlássatok a nézőpontomon. ;) 
A mozit nagyon szeretem, az elmúlt pár évben rengetegszer néztem meg új filmeket a hatalmas kivetítőn, s ritkán volt, hogy megbántam bármelyiket is. Legtöbbször sima 2D-s mozira ülünk be, s általában Dani a mozipartnerem, nagyon ritkán szoktam mással menni, de most nyáron terveztem Rékával is és Tinával is elmenni, hiszen sok csajos film kijön majd, amikre mind kíváncsiak vagyunk, s szegény Danit nem szeretném ilyen helyekre elrángatni. Ha olyan filmről van szó, amiről tudjuk, hogy 3D-ben jobb az élmény, akkor beruházunk rá, s most, hogy jön ki az Avengers új része (bocsi, már kijött, csak mi még nem láttuk :o) 4D-re fizettünk be a WestEnd-be, mert ezt a filmet nagyon régóta várjuk és nagyon nagy élményt várunk tőle, szóval holnap már én is tudni fogom mi történt kedvenc szuperhőseinkkel! A mozis kaja számomra nagy dolog, a Pólus béli a kedvencem, azon belül is a fűszeres nachos sajt szósszal, azt semmi nem tudja leverni az első helyről. A Cinema City-s nachost is megeszem, de nem ér még csak a sarkába sem annak a nachosnak :(. Tehát a kedvenc mozim a Pólus mozi, ezen kívül a hely közelsége miatt sokat járunk a Sugár moziba is, s ritkán, de az Arénába is járunk. 
A tv azt hiszem a három közül az utolsó, ha rangsorolnom kéne őket, de egyébként én szeretek tv-t nézni, a reklámok sem zavarnak, és sokszor csak azért nézek meg egy-egy filmet ( a listában is lesz egy ilyen), mert adják a televízióban. 
Az Internetes filmnézést is csak azért szeretem, mert nem kell szünetet tartanom a filmben, csak ha én szeretném, viszont ott a minőség az, ami nem a legjobb. Sokszor a netes reklámok jobban idegesítenek, mint bármi más a világon. :') Viszont, ha hallok valami filmről és eszembe jut, hogy nekem ez tetszene, vagy trailere alapján ígéretes, s már fent van az interneten egészen normális minőségben, akkor nincs is kérdés, hogy rákattintok-e a linkre.
Tehát a filmeket hasonlóképpen szeretem, mint a sorozatokat, de ritkábban tudok leülni megnézni egyet, mint egy részt a sorimból. 


1. Fahrenheit 451
Ezt a filmet az egyik emelt irodalom tételem miatt néztem meg, amihez a könyv alapján tök sok kedvem volt. A film sajnos nem a legújabb 1966-os, de mivel egy utópiát filmesítettek meg, így egészen modern. Arról szól, hogy a jövőben az embereknek tilos olvasniuk, mert az minden jó elrontója, így könyvégetők szakosodtak a tűzoltók helyett, akik már tűzőr néven munkálkodnak. Az egyik tűzőr nagyon átlagos életet él a nagyon átlagos feleségével, mikor megismerkedik egy fiatal lánnyal, aki megismerteti vele az olvasást. A férfi önmegismerése az egyik legfontosabb motívuma a filmnek és könyvnek is. Sok minden különbözik a filmben a könyvtől, de éppen ezzel lehet róla sokat mesélni. A francia új-hullám legsikeresebb rendezőjének, Francois Truffaut-nak a filmje, ami egyébként a korát felülmúló színvonalat nyújtotta. A (két) főszereplő nő a legérdekesebb a filmben, ha kíváncsiak vagytok, hogy miért, akkor nézzétek meg!

2.Spinédzserek
Ezt a filmet nem most látom először, de azért muszáj volt betennem ide, mert nagyon szeretem ezt a filmet, attól függetlenül, hogy nem a legjobb film a világon. Nagyon szeretem Alicia Silverstone-t, olyan szép, de nem csak fiatalon, még most is, s szerintem nagyon aranyos ez a történet, de főleg Paul Rudd miatt, hiszen őt én először Hangyaként ismertem meg, de így is jó volt látni. Nagyon kis egyszerű, nem igazán sokatmondó film, de szerintem ikonikus '90-es évekbeli film, amit minden lánynak látnia kell, vagyis szerintem. ;)

3. 9 élet
Ezt a filmet az RTL Klub-on láttam még április elején, s mivel a bemutatója nagyon megtetszett, igen a cica miatt, ezért kíváncsi voltam rá és megnéztem. Az, hogy egy férfi az általa egyik legutáltabb állat bőrébe bújik szerintem aranyos, a története pedig amellett, hogy tanulságos még szép is. Nekem a film vége volt a kedvencem, sírtam rajta, s utána muszáj volt megölelgetnem Bajuszt, hiszen nekem a macskáim nagyon fontosak. A kislány nagyon aranyos volt a filmben, de a többi színészt is szeretem, hiszen Jennifer Garner már sok filmjében bizonyított, emelett Kevin Spacey is jól alakította a macska-gyűlölőt, pedig egyébként haragudnék rá. 


4. Jumanji- Vár a dzsungel
Dani egyik kedvenc színésze Dwayne Johnson, így kérdés sem volt, hogy ezt a filmet megnézzük-e, csak nem tudtuk, hogy mikor, hiszen ez a film még azt hiszem tavaly év végén jött ki, de igazából valahogy mindig mást sikerült megnéznünk. A Sugárban moziünnep volt, így csak 690 Ft egy jegy, igaz, hogy már ekkor fent volt az interneten, de szeretünk mindketten moziba menni, szóval jó volt így. Nagyon tetszett a film, szeretem az ilyesmi kalandfilmeket, a vígjátékokat is, szóval ez a kettő így ötvözve nagyon jó volt. A színészek, főleg Jack Black alakított nagyot, én őt is nagyon kedvelem, s Nick Jonas egy plusz pont volt benne, őt már rég láttam szerepelni bármiben is. A végén sajnáltam azt, amikor a lány nem tudott vele összejönni, ha nem tudjátok miért, akkor ajánlom megnézni. ;)


5. Professor Marston és a Wonder Woman
Ezt a filmet, mikor megláttam, hogy kijött DVD-n rögtön megszerettem volna venni, hiszen a magyar mozikban úgy döntöttek, hogy nem játsszák. Igazából először nem tudtam, hogy pontosan miről szól, mert a trailerét sem igazán értettem, mindaddig míg meg nem néztem. Ez a történet igazságon alapul, s miután végignéztem kicsit összeszorult a szívem. A Wonder Woman képregények megalkotója William Marstonről és az ő életében fontos két nőről szól, akikről megformálta a tökéletes nőt, vagyis Wonder Woman-t. A professzor és felesége pszichológiát tanítottak a Harvardon, amikor megismerték Olive-ot. A köztük kialakult kapcsolatról és az emiatt adódó társadalmi megvetésről szól, s arról, hogyan építette bele a két nőt a megformált karakterbe. Aki nem bírja a szexualitást a filmekben, annak nem ajánlom.

6. Éjjeli napfény
Annyira boldog voltam, mikor Toppler Dorina instagram üzenetét olvastam, hogy nyertem két jegyet a premier előtti vetítésre, hogy majdnem kiugrottam a bőrömből. El is mentünk Danival az Alle-ba, és megnéztük. Először, mikor a trailer-t néztem, eléggé copy szaga volt a Minden minden-hez viszonyítva, de miután megnéztem ezt a filmet rájöttem, hogy a betegségen kívül nem igazán van hasonlóság.. Bella Thorne-t már a Disney Channel-en is szerettem, szóval bíztam benne, hogy jó lesz. Patrick Schwarzenegger-el nagyon jól kiegészítették egymást. Senkinek nem szeretném lelőni a filmet, így inkább csak annyit mondok, hogy én nagyon sírtam, de voltak akik a film közepénél kimentek a moziból. Daninak is tetszett egyébként, s mivel az előbb említett filmet is vele láttam, így az ő véleményét is kikértem, s szerinte se hasonlított a két film egymásra. Aki odavan a szerelmes drámákért, annak mindenképpen ajánlom.



Ne haragudjatok, ha egy kicsit hosszú lett ez a poszt, de remélem tudtam Nektek ötleteket adni azzal kapcsolatban, hogy mit nézzetek meg mostanában. 

Sok szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...