2018. július 11., szerda

KÖNYVMOLY | Újra olvasok!



Sziasztok!

Mivel mostanság úgy adódott, hogy semmi dolgom és a sorozataim nagy részét is befejeztem, a többit pedig reggeli közben nézem, így van időm olvasni! Nagyon nagyon régen olvastam már el egy regényt önszántamból, csak azért, hogy szórakoztassam magamat, és ennek leginkább az volt az oka, hogy suli, magánélet és a blog mellett erre nem maradt időm. Azt hiszem legutóbb, mikor így olvastam 7.-es lehettem, szóval több, mint 5 éve.. Tudom, mindenkinek arra van ideje, amire szakít, viszont én a blogot előrébb helyeztem, és nem bántam meg, hiszen ezek a könyvek megvártak engem a polcon, és gondosan törölgettem róluk a port is. 


Tehát, mivel az egyik este megfogtam a Gyönyörű sorscsapás című könyvemet, amit még egyszer születésnapomra ajándékoztak nekem, elkezdődött az őrületem a könyvek iránt, megint. Azon kaptam magam, hogy éjjel is olvasok, és egyáltalán nem voltam fáradt, folyamatosan az izgatott, hogy mi lesz Abby-vel és Travissel.
Abby, a főszereplőnk, legjobb barátnőjével Americával megkezdte első évét az egyetemen, és ennek fölöttébb örült, hiszen megszabadult a múltjától. Az első pár oldalon egy bunyó szemtanúi lehetünk, ahol megismerkedik Travissel, akinek rögtön felkelti az érdeklődését, de hogy mi lesz kettejük között és hogy mi köze ehhez a múlthoz, hogy mi lesz a jövővel és kik lesznek boldogok a végén? Ezt mind csak akkor tudhatod meg, ha elolvasod, és ezt meleg szívvel ajánlom, ha valami igencsak jót szeretnél olvasni, aminek köze van a fiatalokhoz, a titkokhoz és a happy endhez. 
Miután végeztem a könyvvel 4 nap után, máris ültem le a gép elé keresni a folytatását, viszont azt hiszem ebből vagy antikvárium vagy könyvtár lesz, mert már sehol sem lehet kapni a Gyönyörű esküvőt.. :( 
Tuti, hogy rengetegen ismeritek ezt a könyvet, hiszen nagyon híres volt 4 évvel ezelőtt, viszont aki nem, annak nagyon javaslom!


Szóval miután a folytatásnak sehol nem volt híre se hamva, így csalódottságomban megfogtam a következő könyvet a polcon, így már el is kezdtem olvasni a Luxen sorozat második kötetét, az Ónix-ot, amit J. L. Armentrout írt. Az Obszidiánt, ami a sorozat első része, már nagyon régen olvastam, de emlékeztem a történetre, hiszen nagyon elragadott ez a különleges világ, ami nem is annyira elképzelhetetlen, mint a Gyűrűk urás vagy a Harry Potteres. Nem is kellett csalódnom a második kötetben sem, hiszen azon is 3 nap alatt átrágtam magam, és már az Opált olvasom, aminek még meglehetősen az elején járok, de biztos vagyok benne, hogy csodálatos lesz, csak úgy mint a társai. Ez a történet nagyon sok könyvet ölel fel, hiszen a főszereplő Katy szemszögéből 5, míg Daemon, vagyis a könyv szívtiprója szemszögéből 3 könyv íródott eddig (lehet lesz több is, nem tudom pontosan). Ezen kívül a sorozatban találhatunk egy "elő"történetet is, ami Daemon testvéréről és annak szerelméről szól. És van egy spin-off kötetünk is, ami egy ellenséges földönkívüli nézőpontját mutatja be. 


Katy története szerint Daemon egy különleges földönkívüli, aki a hozzáhasonlóakkal együtt irányítani tudja a fényt és még sok ehhez kötődő képességgel rendelkezik. Ám Katy, amikor a városba költözik és a szomszédja lesz ezeknek a különös idegeneknek az élete megváltozik egy szempillantásnyira, talán örökre. 
Őszintén én sosem szerettem a fantasztikus történeteket, de ez iszonyat módon megfogott, és nem azért nem olvastam el rögtön a többi részét, mert nem tetszett, inkább csak tényleg az időhiány és valószínüleg az, hogy kicsit még fiatal voltam, mikor ezt elkezdtem olvasni, így jobb, hogy most ennyi idősen folytatom. Ezeket a young adult könyveket 16 éves kortól ajánlják, kicsit megértem miért, lehet egyszer kétszer forró a hangulat a könyvekben.. ;)
Szóval ezeket olvastam mostanában, vagyis még mindig olvasom az Opált, de már a 4. és 5. kötet megrendelését fontolgatom, hiszen nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a történet vége. Abban még nem vagyok biztos, hogy a tükörregényeket megveszem, de szerintem a Shadows-t és az Obsessiont szeretném elolvasni, ha nem is megvenni, de kikölcsönözni mindenképp! 


Egyébként, ha Ti is könyvmegszállottak vagytok, akkor nagyon ajánlom a könyvmolyképző kiadó honlapját, ott nagyon sok kedvezményt adnak a könyvekre, ha megrendelitek őket, és ha kettőt rendeltek egyszerre, akkor ingyenes a szállítás. Ezen felül a boltjaikban kérhettek törzsvásárlói kártyát, ami teljesen ingyenes és 10 db 2000 Ft feletti könyv vásárlása után egyet ajándékba kaptok, amit Ti választhattok ki az ahavi ajánlatok közül, legyen ez akár gyerek könyv, vagy ilyesmi, mint, amiket én olvasok. Ha megvan a 10 pont, akkor kaptok egy új kártyát, az ezüstöt, amivel már csak 9 könyvet kell vásárolnotok, ezután pedig az arany következik, amire pedig 8 pontot kell gyűjteni. 


Ha pedig a Librihez vagytok hűek, akkor ott sem érdemes elfeledni a törzsvásárlói kártyát és a honlapot sem, hiszen ott is sokszor nagyon jó kis kedvezmények vannak és ott több pontot is összegyűjthettek a kártyátokra, amiket később levásárolhattok egy könyv árából. 

Ne haragudjatok, hogy ez a poszt, most ilyen hatalmasan hosszú lett, remélem nem untátok, mert szeretnék rendszeresen könyves posztokat kitenni a blogra, ha Ti is szeretnétek. Mondjuk kéthetente/havonta. 
Lenne rá igény? 

Ti miket olvastatok mostanában? Tudtok valami nagyon jót ajánlani? 
Hol tudom esetleg megnézni a legfrissebben kiadottakat? 
Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Pont egy ilyen bejegyzéssel készültem szombatra, sőt még a képek is hasonlóan álltak össze a fejemben.😠🤬❤️❤️ Egyébként nagyon jó bejegyzés lett, eddig nem igazán fogott meg a Luxen sorozat, de most felkeltetted az érdeklődésem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egymás fejében járnánk? ;) Egyébként várom a posztodaaat!! :*

      Törlés
  2. A sorscsapás sorozatot már én is olvastam, nagyon jó *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...