2018. július 29., vasárnap

FILMAJÁNLÓ | Amiket júliusban láttam



Sziasztok!

Mivel szerdán már második hete maradt ki a poszt, így gondoltam, hogy előrehozom a júliusi filmes posztot. Ennek igazából az az oka, hogy dolgozni járunk és nem igazán van erőm sem időm megírni hétköznap egy posztot, de szerintem most szerdára megpróbálkozom a júliusi bullet journalossal, hiszen azt semmiképpen sem szeretném halogatni. 
Ezt a posztot pedig azért osztom most meg, mert arra gondoltam, hogy nem fogok több filmet nézni ebben a két napban, ami még júliusból van, így elmesélem miket láttam eddig. Szerencsére ebben a hónapban négyszer is eltudtunk menni moziba Danival és szerintem mindegyik film megérte, ezen kívül még két másikat néztem meg itthon. 
Nagyon szeretünk moziba járni, mert valamiért vannak olyan filmek, amiket nem lehet megvárni, míg máshol elérhető lesz, és persze jó a feelingje és a nachost sem lehet elhanyagolni a Pólus mozinál. Persze vannak olyanok, amiket csak azért nézünk meg mert megtetszettek, de igazából utána szoktunk nézni a színészgárdának, hogy mire számíthatunk. A legtöbb így kiválasztott filmet vagy a mozis trailerek vagy a mozis oldalak által választjuk ki, és ritkán szoktunk csalódni. 

1.Ocean's 8

Bevallom az előzményfilmeket nem emlékszem, hogy láttam-e, de igazából nem vettem észre semmi olyasmit a film közben, amit nem értenék, mert az előzőben volt az értelme. Nagyon jó volt, imádtam a szinészeket és azt, hogy csak nők szerepeltek a rablásban, a plusz pont pedig természetesen James Cordennek járt, aki a feltűnésével igencsak meglepett. Izgalmas volt a film, és a témája miatt nagyon csajosra is sikerült, hiszen a MET gála ismét egy hatalmas plusz pont nálam, de ettől függetlenül Daninak is tetszett. Remélem, hogy nem ez volt az utolsó ilyen témájú film, hiszen ezt nagyon jól megcsinálták!



2.The Incredibles

Nagyon sok idő telt el az első rész óta, ezért Danival nemrég megnéztük, hogy friss legyen az élmény, hiszen közvetlenül a folytatása. Jó volt, viszont nem értettük, hogy miért úgy fejezték be az elsőt, ahogy, ha nem is volt a másodikban jelentősége. A grafika mindenképpen lenyűgöző, a ruhák is tetszettek és persze Furi szereplése is nagyon cuki volt. Remélem, ha terveznek folytatást nem kell rá 14 évet várni, mert lehet, hogy addigra már a gyerekemmel megyek megnézni. 



3.Skyscraper

Mikor az egyik film előtt bemutatták Dwayne Johnson új filmjének előzetesét, akkor tudtam, hogy ezt megfogjuk nézni, hiszen ő Dani egyik kedvenc színésze. Egyébként ahhoz képest, hogy akció film, nagyon rövid volt. Már megszoktam a két órás filmeket, szóval ez számomra kicsit furcsa volt. Nem éreztem kifejezetten rövidnek, bár volt, amit ki lehetett volna benne egészíteni. Összességében élveztem, de az, amit a fizikusok számoltak ki az ugrással kapcsolatban az igencsak érdekes, nem tudom, hogy az ilyesmire miért nem figyelnek a film készítői. Mindent egybevéve menő volt az a torony, és sajnáltam, hogy tönkrement. Volt benne pár vicces megszólalás, bár ez inkább az izgalomra, mint a humorra ment rá. Úgy látszik idén most ez jön be The Rock-nak. 



4.Frida

Tinussal elmentünk a Frida Khalo kiállításra és annyira, de annyira magával ragadott az egész, hogy muszáj voltam megnézni a róla szóló filmet. Annyira tragikusnak gondolom a sorsát, de mégis teljesnek, hogy ilyet szerintem kevesen éltek meg életük során, főleg Mexikóban. A művészete nagyon érzelemteljes és szerintem nagyon őszinte is. A kapcsolata a férjével, nem az a tipikus szerelmi szál, ami általában eszünkbe jutna, mégis különleges kapcsolat volt az övék. 
A viszonylag fiatalon meghalt művésznőt zseniálisan alakítja Salma Hayek a filmben, nem is értem, hogy miért nem kapta meg az Oscart érte. 



5.Ant-man and the Wasp

Mivel az előző ilyen bejegyzésemben nem beszéltem az első részről, annak ellenére, hogy láttam, így írok róla pár szót. 
Az első rész nagyon tetszett, izgalmas volt és új számomra, hiszen nem egy tipikus jófiúból/ártatlanból válik szuperhős, hanem egy betörőből, viszont épp ez a lényeg. A második rész a Polgárháború és a Végtelen háború között játszódik és, ha valaki nem látta az előbbit, akkor nem feltétlenül ért benne pár utalást, és szerintem ezt nem érdemes kihagyni. Evangeline Lilly most még nagyobb előtérbe került, mint az előzőben, bár megnéztem volna, hogy fejlődött ennyit ezalatt az idő alatt. Az anyját az első részben nem mutatták, így most új volt Michelle Pfeiffer szerepe, bár nem sokat szerepelt, ráadásul, ha valaki látta a plusz jelenetet a fejéhez is kaphatott. Kissé furcsa volt a gonosz-szál vagy éppenséggel szálak, mert nem éreztem semmiféle fenyegetést tőle/lük, bár az elején kicsit jobban izgultam, mint a végén. Kibonthatták volna egy kicsit jobban a filmet, vagy adhattak volna Darázsnak egy külön fejezetet, ettől függetlenül, mivel Marvel és imádom a színészeket is nagyon tetszett!



6. 50 first dates

Érdekes módon ezt a filmet fordított helyzetben néztük meg, hiszen Dani rágta már régóta a fülemet miatta és nem én az övét. Imádja Adam Sandlert és szerinte ez kihagyhatatlan tőle és beismerem aranyos volt. Eddig azért nem néztem meg, mert igaz bírom Adam Sandler-t, nem rajongok érte és Drew Barrymore-ért sem, viszont jó volt, tetszett és értem már miért szeretik annyian. Valószínüleg ez is egy kultikus filmmé válik a jövő gyermekei számára, mint nekünk a 80-as évek gyöngyszemei. 
A vége is nagyon kedves volt, bár reméltem, hogy visszanyeri az emlékeit, biztosan borzasztó lehet úgy felkelni, hogy azt hiszed tudod mi történt tegnap, de végül rá kell jönnöd, hogy az életed nem az, aminek hitted.



Ti miket láttatok ebben a hónapban? 
Megnéztétek bármelyiket is, amit én? 

Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Az 50 első randit imádom. És a Frida film is gyönyörű. Az új Dwayne filmet meg alig várom, hogy lássam

    VálaszTörlés
  2. Ocean's 8-et imádtam! Egyszerűen fantasztikus volt a film, nagyon csajos! Nem is tudtam viszont hogy vannak előzményfilmjei :o Na de majd utánna nézek!:) A felhőkarcolót pedig mindenképp meg akarom majd nézni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bátyjáról szólnak, akinek a sírjánál volt a filmben. :)
      Mindenképpen nézd meg, ha nem is moziban, otthon érdemes!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...