2013. augusztus 16., péntek

Az első díjam *.*


Sziasztok! Ebben a bejegyzésben a Nikolett Vass-tól kapott díjamat szeretném veletek megosztani. Ez a kedves leányzó a We and youtubers című blogot írja.Kezdeném azzal, hogy nagyon szépen köszönöm neked Niki, nagyon kedves volt tőled. Hálám örökké üldözni fog. :D
                                                     
Szabályok:
-11 dolog rólam
-11 válasz
-11 kérdés
-11 bloggernek továbbküldöm

11 dolog rólam:
1.Vásárlás mániás vagyok. Lehet hogy ez súlyos. ;D
2.Imádom Párizst. *.*
3.Egyszer az életben el szeretnék utazni a szerelmemmel <3 az említett városba. :) *.*
4.A barátnőmnek most született 3 tengerimalaca. :3
5.Megyek a Bábel dedikálására.
6.Nagyon szeretek olvasni.
                                                  
7.Fotográfus szeretnék lenni.
8.Imádom a HIMYM-Így jártam anyátokkal-t és a PLL-Pertty Little Liars-t. :D
9.Odavagyok a bajuszokért, már persze nem a fiúkon. xD ;)
10.Idén csak viccből jelentkeztem egy biológia versenyre. és megnyertem :D Ezt a mázlit :D
11.Az osztályom létszáma 37 fő :D Ugye milyen sok ?? :D

11 válasz:
1.Mit csinálsz a szabadidődben? Gyakran vagyok a barátnőimmel és a barátommal <3 és általában sokat olvasok.
2.Milyen színű a hajad? Nagyon sötét barna, de nagyon sokszor feketének nézik és én ettől kiborulok.
3.Szereted a rántott cukkinit? Igen nagyon szeretem. :3
4.Van testvéred? Nem, nincs. Bár örülnék egy tapasztalt nővérnek, vagy egy védelmező bátyusnak.:D :D
5.Szoktad sminkelni magad? Használok szemspirált és egy kis szájfényt, de nem túlzottan, én a természetesség híve vagyok. ;)
6. Fogadásból befestenéd a hajad zöldre? Végülis igen, de nem hiszem, hogy meglátszana a sötét szénakazalon, amit a hajamnak hívok. xD
7. Mióta blogolsz? Július 31.-én hoztam létre a blogot. :)
8. Ha megtámadna egy zombi mit csinálnál? Azt hiszem  leszakítanám a karját és azzal leütném xD :D
9. Ha szuperhős lennél mi lenne a neved? Könyvmolykapitány xD :D I'm a super hero !! xD
10. Van háziállatod? Sajnos nincs, volt egy halam, de már elpusztult, érdekesség, hogy pont akkor mikor Michael Jakson halt meg. † R.I.P.
11. Örökbe fogadnál egy mókust? Igen, ha beteg lenne és addig ápolnám míg meggyógyul, viszont ha ez megtörténik akkor elengedném mert neki a szabadban van a helye.

11 kérdés:
1. Mi a beceneved?
2. Melyik a kedvenc országod?
3. Várod a sulit?
4. Ki a példaképed?
5. Szoktál olvasni?
6. Mi a kedvenc tantárgyad?
7. Szereted a sorozatokat?
8. Mi a kedvenc ruhamárkád?
9. Szeretnél egy kecskét?
10. Tudsz szaltózni?
11. Hány évesen szeretnél férjhez menni?

11 blogger akinek továbbküldöm:
1. Tina
2. Bii in
3. Aria
4. Rose
5. Haley
6. Kittina
7. Mimó
8. Freja
9. Nina
10. Lauraaa
11. Niki

6 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a díjat, váratlan meglepetésként ért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit!! Én köszönöm, hogy olvashatom a blogod !! :)

      Törlés
  2. Köszönöm , ez most váratlanul ért :D

    xxx *~Mimó~*

    VálaszTörlés
  3. Szia! Köszönöm a díjatT Váratlanul ért. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...