2013. augusztus 5., hétfő

Könyves bejegyzés :D

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben könyvekkel szeretnék foglalkozni. Bemutatom nektek azokat amik nagyon elnyerték a tetszésemet és azokat is amelyeket a közel-jövőben elszeretnék olvasni. Ami azt illeti nagyon szeretek olvasni, a barátom már úgy hív, hogy "könyvmoly". Ez a név igazán találó, mert csak úgy falom a könyveket. (Már persze csak azt ami érdekel) ;)

Azokkal szeretném kezdeni, amelyeknek a tartalma tetszett meg, szóval még a kiolvasásra váró könyveket mutatom meg. Csak címeket és egy kis saját véleményt írok, mert a neten úgy is eltudjátok olvasni a tartalmukat, ajánlást, stb.

1.-4. Lauren Kate- Fallen; Torment; Passion; Rapture. Ezeknek a tartalma/bevezetője nagyon megfogott, kíváncsivá tett.


5.-7. Kerstin Gier- Időtlen szerelem-Rubinvörös; Zafírkék; Smaragdzöld. Imádom a szerelmes regényeket.^^

                                   

8. Leiner Laura- Bábel. Szerettem az SzJG-t, remélem Laura új könyvét is szereti fogom. :)

                                                    

9.-12. Becca Fitzpatrick. Csitt csitt; Crescendo; Slience; Finale. Nagyon érdekes tartalommal rendelkezik, bízom benne, hogy jó lesz.

                             
Most jöjjenek azok amik nagyon elnyerték a tetszésemet.

1. Helena Slience- Enigma. Imádtam, nem tudtam lerakni, vonzottak a sorok, a lapok és végül azon kaptam magam, hogy kivégeztem a könyvet. Állítólag lesz második része, nagyon várom.

                                                      

2. Stephanie Perkins- Anna és a francia csók. Nekem nagyon tetszett, egyszerű, de mégis nagyszerű, semmi természetfeletti nincs benne mégis elragadta a tetszésemet.

                                                       

3. Cat Patrick- Forgotten-Úgyis elfelejtem. Ezt a könyvet is imádtam, számomra tökéletesen volt megfogalmazva és kivitelezve.

                                                      

4. Jennifer L. Armentrout- Obszidián. Krisztusom! Ez egy friss élmény, komolyan mondom ez a kedvenc könyvem, nagyon bele tudja magát élni az ember. Angolul még ezen kívül van 4 része, remélem azokat is lefordítják és kiadják majd.

                                                      

5.-6. Joss Stirling- Lélektársak-Sky; Lélektársak- Phoenix. Nekem ismeretlen volt ez a kiadó a sok vörös pöttyös könyv után. Viszont kellemes csalódás volt. Igazán különleges. A következő része ősszel fog megjelenni, kíváncsian várom.

                                       

Ennyi lett volna a könyves bejegyzés. Remélem tetszett, ha igen akkor iratkozzatok fel, és szóljatok hozzá!
Ti miket olvastok szívesen ?? :) Mi a kedvenc könyvetek ?? :) Ha szeretnétek többször is lehet ilyen bejegyzés.

2 megjegyzés:

  1. Néhányat olvastam, nagyon jóók:) ^^

    VálaszTörlés
  2. Én is, már majdnem kivégeztem az összeset a "szeretném kiolvasni" listáról ^^

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...