2013. augusztus 28., szerda

Back to school #2 Sulis neszesszer


Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben az iskolába vitt, kis neszesszeremet fogom nektek bemutatni, vagyis pontosan azt ami benne van ;). Én igazán nem szoktam sok dolgot vinni, mert ugye nem sminkelem magam, de a főbb "kellékeket" magammal cipelem:) De kezdem is, nem fecsegek annyit. ;)

Az első dolog maga a tároló lesz. Ez egy Essence tavalyi Ready For Boarding kollekciójából származó kis neszesszer. Én személy szerint teljesen odavagyok a mintájáért :) Imádom, olyan, mint egy francia boríték :3. Kicsi, de mindent eltudok benne helyezni, amire szükségem van.

Található benne:
-Maybelline NY "The Rocket Volum' Express" Szempillaspirál ahol itt---> további infókat találtok róla.
-Essence "Stay with me longlasting lipgloss" szájfény a 01-es "Me&My Ice-Cream" árnyalatban, aminek az    ára: 649 Ft. volt a Rossmann-ban.
-Essence korrektor a 03-as "Matt Honey" néven, aminek az ára 649 Ft. volt a DM-ben.
-Labello, ami a "Classic Care" névre hallgat.
-Essence "Girls On Tour" kollekciójából egy kompakt fésű és kefe.
-Egy körömreszelő, amit az egyik újságból kaptam.
-Egy hajgumi és két hullámcsat.

Ennyi lenne a tartalma az én kis neszesszeremnek, remélem tudtam vele segíteni, hogy mit érdemes az iskolába vinnetek. :)
Köszönöm, hogy megnézted. Remélem tetszett, ha igen kommentelj és iratkozz fel!! :)) :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...