2013. augusztus 2., péntek

Júliusi kedvencek

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben a júliusi kedvenceimet fogom nektek bemutatni. Akkor el is kezdem.

Az első termék amit bemutatok nektek az egy Maybelline NY "The Rocket Volum' Express" fekete szempillaspirál. Saját tapasztalatok alapján nagyon szép hosszú szempillákat csinál a dús keféjével. Nekem nagyon bevált, csak egy negatívumot tapasztaltam a termékkel kapcsolatban, ami az, hogy sok festéket vesz fel. Viszont ez a nem vízálló változat, de mégis a strandon simán lehet hordani, ugyanis nem ázik le. (Azért ne arra számítsatok, hogy a búvároknak is fennmarad ;D ). Az eredeti ára 1999 Ft volt, ha jól emlékszem, de nekem volt kuponom amivel csak 999 Ft. volt.


A következő termék a Labello-tól van, az illata a passió gyümölcsé, jól hidratálja az ajkakat és szép fényt is ad nekik. Az árára már nem emlékszem, de ezt is olcsóbban vettem, mint a bolti ára.


A harmadik az előző bejegyzésben szereplő kék Lovely "Gloss Like Gel" lakk. A szép kék színe igazán a strandra való, vagy legalábbis arra emlékeztet.


A negyedik az Avon "Nail Expert" körömerősítője. Mióta ezt a terméket használom a körmeim nem töredeznek annyira. gyorsabban nőnek azaz erősebbnek mondhatóak, mint azelőtt. Nagyon jó illata van, egyáltalán nem olyan mint a megszokott körömlakk "szag". Nekem tényleg bevált.


A következő termék szintén az Avon-tól van. Ez egy testpermet aminek cseresznyevirág illata van. A mostani 40°C-okoban igazán üdítő érzés viselni, nem nehezíti el az ember bőrét. Nagyon finom, nyárias illattal rendelkezik. A strandra ez tökéletes "viselet" ha az illatozásról van szó. Ajánlom nektek!


Az ötödik a Kallos "Hajvégápoló szérum"-ja. Ebben a hónapban nagy kedvencemmé vált, ugyanis a klóros víz a strandon nagyon kiszárította a hajamat, de ez gyógyír volt rá. Az állaga kissé ragacsos, hajmosás után kell feltenni a hajvégekre. Nagyon finom az illata, nem is tudom mire emlékeztet, de az a lényeg hogy leírhatatlan.


A hatodik a Garnier "Pure Active" arctisztítója. Nekem sokat segít, bár az én arcom nem szorul mindennapi "kezelésre", de azért jót tesz az arcbőrömnek. A keféje jól tisztít, a hozzá való folyadékkal egyetemben. Nekem tényleg hatott, ajánlom nektek is.


A következő már nem nagyon tartozik a "beauty" dolgok közé, de én ezt is sokat használtam az elmúlt hónapban. Ez az Essence limitált kollekciójából a: "Girls On Tour"-ból származó kompakt hajkefe és tükör. Ezt igazából a suliba vettem, tesiórára, de utazásra is nagyon jó. Nagyon praktikus, kis helyen is elfér, így nem kell külön egy hajkefét és egy tükröt is csomagolnunk ha elmegyünk otthonról.


A nyolcadik júliusi kedvencem egy ruhadarab volt, ami nem más mint egy "jumpsuit" azaz overál amit a Hádában vettem még június közepén. Nagyon kényelmes viselet a nagy melegben és még stílusos is.


Végső, de nem utolsó sorban egy könyvet szeretnék bemutatni. A címe: Obszidián a könyvmolyképző kiadótól. Szerintem nagyon érdekes, kissé misztikus, szerelmes történet. Nemrég jelent meg, de lesz még ezen kívül három része, már várom, hogy kiadják azokat is. Ha szerettek olvasni ezt a könyvet ajánlom.


Ezek lettek volna a kedvenceim júliusban. Köszönöm hogy elolvastad, remélem tetszett! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...