2013. augusztus 22., csütörtök

Képeim-avagy fotós szeretnék lenni *.*

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben-mint a címből is kiderült-a fotóimat szeretném nektek bemutatni, említettem a díjas bejegyzés-ben, hogy fotós szeretnék lenni és gondoltam megmutatom a munkáimat, azért mert kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy érdemes-e csinálnom vagy sem. :D Igaz ez a bejegyzés egyáltalán nem tartozik a "beauty dolgok" közé, de megkérdeztem a barátnőimet és azt mondták vágjak bele és most itt vagyok :D Összesen 10 kép lesz, de ha tetszenek, akkor mutathatok még többet is, csak írjátok meg kommenben :D

1. Naplemente
2. Fodrozó víztükör
3. Bárányfelhők
4. Rózsák
5. Piroska
6. Szín a szürkeségben
7. Rózsaszín csoda
8. Beporzás I.
9. Beporzás II.
10. Kráterek 

Ti szoktatok fotózni ?? (: 
Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett !! :) Ha igen kommenteljetek és iratkozzatok fel. :) Puszi :*

12 megjegyzés:

  1. Tehetséges vagy, szerintem érdemes ezzel foglalkoznod:) Ps.: Én is szoktam, nagyon szeretek fotózni:)^^<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm!! :)) kedves tőled :) ugye, hogy mennyire jól ellehet kapni a pillanatokat és milyen jó visszanézni?? :D <3

      Törlés
  2. Az nem kifejezés, h. jó visszanézni :) Annyira hihetetlen:))<3 Meg persze elkapni :) Amikor látsz vmit, és tudod, h. neked azt le KELL fotóznod:) Ps.: Ami igaz az igaz;) :)) Tényleg jók lettek (Az utolsó különösen tetszik:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! :D Igen, nekem is az a kedvencem :) jó nagy optikai zoommal rendelkezem :D ^^

      Törlés
  3. Nagyon jók! Ha, nem baj a 4-eshez van kritikám! :) Szép a képt, viszont sztem egy kicsit zavaró a háttér! ^^ ( bocs, h beleszólok, csak rajzos vagyok és gyakran rágják a fülemet ezzel) Remélem nem bántottalak meg! :)

    Pusszi!~♥,
    Aya-chan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh dehogy bántottál meg, igazából szerintem is zavaró, de nem tudtam mit kezdeni vele.. Örülök viszont, hogy tetszett a többi képem:)) :*** ♥

      Törlés
  4. Baromi jól fotózol! Istenem nagyon szépek ezek a képek! *-* Így tovább! :)

    VálaszTörlés
  5. na jó, az gyönyörűen látszik hogy az utolsó fotó nem a tied...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. istenem xd és elhiszi... Az az én képem, bocsi, hogy csalódást kell okozzak a gonosz kis tervedben muhahaha..

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...