2013. augusztus 6., kedd

Szülinapi haul

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben az új szerzeményeimet szeretném nektek bemutatni, amiket a születésnapomra kaptam, vagy én vettem, de ezeket már a következő évszakra szeretném felhasználni. Augusztusban van a szülinapom, így én mindig őszi cuccokat kérek/veszek. Na de kezdem is. :)

Őszre beszereztem egy fekete magassarkút -azaz hogy pontosabb legyek- évnyitóra, meg iskolai ünnepségekre, de ezt a cipellőt lehet hordani farmerral és szoknyával is, így egyszerre elegáns és hétköznapi viselet is. A CCC-ben vettem az ára 4790 Ft. volt. Szerintem nagyon kényelmes és a sarka sem vékony, így az ember lánya nem imbolyog, ha megy benne.
Vettem még egy fekete Converse-t a Legends-ben, ez most épp le volt akciózva 18.990-ről 13.990-re így hát kaptam az alkalmon, mert már egy ideje szerettem volna egy ilyen darabot a magaménak tudni, tehát megvettem és szerintem jól kihasználható. mivel a fekete mindenhez megy.
A szüleimtől kaptam egy bakancsot a Deichman-ból a "hidegebb időkre". Az ára 6.990 Ft. volt. Szerintem ez is nagyon kényelmes, elég vastag belül a bélése, így még télen sem fog benne fázni a lábam, legalábbis remélem. Szerintem nagyon jól néz ki, könnyű belebújni mivel van rajta egy cipzár, így nem kell a fűzővel bajlódni, ha éppen siet az ember.
Kaptam még az apukámtól egy pólót a C&A-ból, szerintem nagyon helyes a szám rajta, a maga skót kockás mintájával. Nem tudom miért de nekem egyből az ősz jut róla eszembe, nektek nem ?? (vagy ez csak az én agyszüleményem?? xD ). Az ára 1990 Ft., szerintem viszonylag olcsó volt. Ha valakit érdekel a Clockhouse részlegen lehet "fellelni". :)
Az anyukámtól kaptam még 3 Essence lakkot, igaz az egyik körömerősítő, de az is lakk vagy nem ?? *.* Szóval a fent említett körömerősítő (a baloldali). Szerintem igazán jó, tényleg erősíti a körmöket és még alaplakknak is jó. Az ára a Müller-ben 699 Ft. A középső lakk az új "Me and my ice-cream" limitált kiadásából való, az árnyalata a "04-Icylicious", a színe a barackra emlékeztet, igazi fagyi kinézetet biztosít a körmöknek, az embernek rögtön kedve támad egy kis jégkrém eszegetéshez. Az ára azt hiszem 599 Ft. volt. Nem pattogzik le olyan gyorsan mint a "Colour and Go" kollekcióban található körömlakkok. A harmadik lakk pedig a "Nude glam" kollekcióból származó "Iced strawberry cream" nevet kapta. Szép színnel büszkélkedhet, valahol a halvány rózsaszín és a karamella között lehet. Csodásan mutat a körmökön, ha két rétegben visszük fel.
A következő dolgot a barátomtól <3 kaptam. Ez egy New Yorker-es póló, jajj annyira én vagyok, imádom a bajuszt (bár csak azt a fajtát ami a pólón van). Az árát nem tudom, mivel ajándékba kaptam, de úgy kb. 2500 Ft. lehetett. Viszont nem csak a képen látható színben kapható azt hiszem van belőle rózsaszín, sárga és zöld is, de lehet zöldségeket beszélek xD .
Az egyik barátnőmtől kaptam egy nyakláncot a Claire's-ből, szerintem borzasztóan aranyos, én személy szerint bolondulok a masnikért, úgyhogy telitalálat volt a barátnőm részéről. Az ezüst masnin rózsaszín kövek vannak amik nekem nagyon tetszenek. Szerintem nagyon jól kihasználható, az ára kb. 1500 Ft. volt, de ezt sem tudom biztosan, mert ajándékba kaptam. Ezen kívül kaptam még tőle 3 Rose Nail-es körömlakkot. Szép színük van, elég pigmentáltak. Viszont ezeknek az árát még megtippelni sem tudom. Bocsi :/.

A legjobb barátnőmtől szintén a Claire's-ből kaptam 3 db gyűrűt,  egy ezüstöt, egy aranyat és egy bronzot. Azt hiszem tollakból vannak megformázva. Nekem nagyon tetszik, az ára ennek is kb. 1500 Ft. volt. Szerintem sok mindenhez fel lehet őket venni. Sokat fogom hordani őket.


Egy másik barátnőmtől egy perselyt kaptam ami az Eiffel-tornyot ábrázolja, teli találat volt, ugyanis imádom Franciaországot, Párizst és az egész ország hangulatát. Szerintem ez egy nagyon jó ajándék, ezt nem lehet csak úgy kinyitni, úgy kell kibontani mint egy sört, szóval nem lehet visszazárni. Maci, ha olvasod köszönöm még egyszer!! :D
                            
És végül a legjobb dolog amit kaptam az egy fényképező: Nikon L820. A színe szilvás, lilás, nekem ez sokkal jobban tetszik mint a sima fekete. Erről nem tudok képet biztosítani mivel azzal fényképezek. A Media Markt-ban vettük, az ára 59.990 Ft. volt. Azért ilyet ajándékoztak nekem a szüleim, mert fotós szeretnék lenni és ez pont megfelel, hogy gyakoroljak.

Szóval ezeket kaptam azért mert egy évvel öregebb lettem. Hmm... lehet hogy megéri, hogy öregszem ?? :) Kitudja ?? :D Köszönöm, hogy elolvastad. Remélem tetszett! Iratkozz fel és kommentelj! :D Előre is köszi!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat kaptál, és utólag is boldog szülinapot! ^^:) Én is nagyon szeretem a masnikat, pont nemrég vettem a nyakláncodhoz hasonlót, csak gyűrűben. :) És nekem is az ősz jutott eszembe a pólód mintájáról! :D
    Tetszik a blogod, mind a képek, mind az amit írsz, csak így tovább! :)

    xoxo,
    Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezt annyira jó tőled hallani/látni :D ^^ Biztos a gyűrű is szép. :D Komolyan köszönöm, hogy megnézted a blogom, aranyos tőled.
      Xxx, Sarah

      Törlés
  2. Sziaa itt egy kis meglepetés :D http://we-and-youtubers.blogspot.hu/2013/08/3dij.html gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm!! :D rendeds tőled :) Xxx, Sarah

      Törlés
  3. Szia :)) Nem rég rendeltél tőlem egy fejlécet, és egy blog át alakítást... a fejléccel kész vagyok a többit a bejegyzésben találod :) http://rememberbyjeni.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Itt egy meglepi számodra ;* http://toriagimislanyelete.blogspot.hu/2013/08/az-elso-dijam-3_16.html

    VálaszTörlés
  5. szia, nagyon jó a blogod, nagyon tettszik...^^
    Írtó ügyesen írsz nincsenek is hibáid, gratulálok!!! :)
    Amúgy nekem is vannak olyasmi rose naill- es körömlakkjaim, és 300 forint volt darabja....:)
    Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj nagyon köszii :D :D És köszii az infót is :D Xxx, Sarah :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...