2013. augusztus 23., péntek

Back to school #1 Haul


Sziasztok!Sajnos a nyár vége ismét elérkezett és vele együtt az iskolakezdés is. :( Szóval ebben a bejegyzésben az suliba vett dolgaimat mutatom be nektek. Bár a sulit szerintem nagyon kevesen szeretik, de én a tancuccok vásárlását imádom. Ti hogy vagytok vele ?? :) Bár nekem az anyukám egy papírírószerben dolgozik, így könnyebben és olcsóbban betudom szerezni a keservesen unalmas sulis napokra a dolgaimat. Több csoportra osztva fogom nektek bemutatni a különböző tanszereket.

Az első csoportban a füzeteket mutatom meg. Anya rendelt nekem négy limitált kiadásos Hello Kitty-s füzetet, amiken a fent említett cicus Elvis Presley-nek van öltözve. Szerintem nagyon jól néznek ki. A márkájuk Pigna. Ebből a kollekcióból ugyan négy füzetet kaptam, de csak kettőt fogok idén használni, mindegyik kockás. Ezeknek drabja 380 Ft.  (A feltüntetett ár az áfát és a hasznot nem tartalmazza)
Kaptam a barátom anyukájától egy Beatles-es <3 füzetet, ami az Office Depot-ban 935 Ft. volt, de 10%-al olcsóbban megvette, így volt az ára 850 Ft. ami még így is nagyon drága, a márkája Pigna, mint az előzőeknek. Viszont nagyon örültem mikor rátaláltunk és megvettük :D :D
A többi füzetemet már mind anya rendelte, ezeknek a márkája T-creativ-os, csomagban lehet kapni, így hát ezeknek az ára együtt 1800 Ft. volt ami szerintem nagyon olcsó, (nyolc darab füzetet kaptam, csak az utolsót idén nem fogom használni, így nem is készült róla kép sem.) (A feltüntetett ár az áfát és a hasznot nem tartalmazza). A felszínük valahol fényes, valahol pedig domború, szerintem nagyon különlegesek. Mindenféle mintájú van a csomagban, de ez engem nem zavar, sőt legalább nem fogom összekeverni őket. :) Ezek mind vonalasak. Ettől a márkától van még két spirál füzetem az egyik kockás a másik pedig vonalas. Az utóbbi a tavalyi kollekcióból maradt meg, de szerintem nagyon aranyosak rajta a pandák :3 .
Anyukámtól kaptam még két szótárfüzetet és egy leckefüzetet. A leckefüzet (jobb oldalt) olyan cuki, hogy behalok, komolyan :3  nagyon vastag és keményebb a fedele is, mint a megszokott. Azt hiszem ez 250 Ft. volt. A szótárfüzeteken mintás borító van, ami anyukámnál 40 Ft.-ba kerül/db. A füzet pedig 75 Ft./db. 
A következő csoport az írószereket fogja bemutatni. A színes ceruzáim maradnak a tavalyiak, mivel azokat nemigen használom/használtam. Azokat nem fényképeztem le, de a márkájuk Bic-es és 12 szín található a dobozában. Anyukámtól kaptam Stabilo színes tollakat (kék, zöld, piros), ezenkívül van még szintén ettől a márkától egy rózsaszín szövegkiemelőm is. A Rotring és a Zebra márkától van két töltőceruzám is. Ezeken kívül a tolltartómban tarok még 2db Faber Castell és egy Adel márkájú ceruzát, egy Signetta eldobható kék tollat, egy radírt, egy rolleres hibajavítót, egy csomag rotring hegyet és egy hegyezőt is. A képeken találhatóak, meg nem említett íróeszközök, ezeknek nincs márkájuk, de szintén az anyukámtól kaptam őket.
A tolltartóm szintén Hello Kitty-s, aminek henger alakja van. Szerintem egyáltalán nem kislányos, aranyos, de semmiképpen nem kislányos. Ennek a nagykereskedési-ára 790 Ft.(A feltüntetett ár az áfát és a hasznot nem tartalmazza) :) De ezt is csak anyukám kapta ennyiért, a bolti ára kb. 2000-2500 Ft. lehet. Viszont a márkáját nem tudom :/.
A következő két mappa lesz, mind a ketten vékonyak és gumisak. A cipős T-creativ-os, a másik pedig Lizzy-card-os, nekem igazán nagyon tetszik, csajos és a rajzlapjaimnak és a rajzaimnak is tökéletesek lesznek.
Kaptam még egy Stabilo tűfilc csomagot. Én imádom a színüket, azt hogy jól kihasználhatóak és mindent velük kapcsolatban. 10-es csomagban vettük. Az ára 1899 Ft volt az Office Depot-ban.
                 
És végül kaptam egy melegítőt a Budmil-ból, nagyon tetszik a színe, a kék és a szürke igazán jól kiegészítik egymást. Tesiórára tökéletes lesz, ugyanis nagyon kényelmes és meleg is. -50%-os akcióban vettük így volt az ára 8995 Ft. Szerintem nagyon megérte, ha azt nézzük, hogy márkás, pamutból van, szép a színe és még kényelmes is.
Azt hiszem ennyi lett volna a sulis haul.Köszi, hogy megnézted remélem tetszett, ha igen akkor kommenteljetek és iratkozzatok fel! :) Puszii :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...