2014. január 26., vasárnap

30 Day Fashion/Beauty Photo Challenge | #1

Sziasztok!
Panninál nyári bejegyzései közt találtam rá, erre a jópofa kihívásra. Nekem már elsőre megtetszett, megkérdeztem tőle, hogy megcsinálhatom-e, azt mondta nyugodtan, ő is örülne neki. El kellett gondolkodjak azon, hogy úgy csináljam-e, mint ő vagy én kevesebb részre osszam(?). Végül annál a verziónál maradtam amit ő is használt. :) Tehát a 30 kihívásból hetente csak 5-öt osztok meg. Remélem tetszeni fognak a bejegyzések és szívesen olvassátok majd őket.:)
Your wardrobe
Igazából ez csak egy része a ruhatáramnak, de annyira nem érdekes. Szimpla ruhák vannak benne, azaz felsők. A ruháim igazából kategóriák szerint mind külön szekrényben sorakoznak.:))
A scent/perfume you can't live without
Nekem sosem volt még kedvenc parfümöm vagy illatom, bár az Essence parfümjeit minden nap használom és nagyon szeretem őket.
Something you've never worn before
Van ez a szoknya...Még nem volt rajtam egyszer sem, pedig nagyon tetszik, meg minden. A színe és a mintája is nagyon illik hozzám, De valahogy nem találok hozzá megfelelő felsőt:( Ha van ötletetek írjátok meg komiban, kérlek.
Your favorite color of eyeshadow
Nem igazán sminkelem magam, sőt a tudásom leragadt a szájfény, szemspirál és szemceruza triónál, de van egy Catrice quattro-m, aminek gyönyörű színei vannak. Talán amelyik legjobban megfogott az a barna.
Your best bargain buy
Azt hiszem talán a fekete szövetkabátom, amit a H&M-ben vettünk még két éve 4000 Ft-ért. 

Remélem tetszett és kíváncsian várjátok majd a többit, minden vasárnap felrakok egy adagot. Hagyjatok nyomot lánykák. :* 
Sarah♥

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az a Catrice szemhéjpúder!
    Kíváncsian várom a kihívás többi részét, én is éppen benne vagyok! :D Jó így közben másét is olvasgatni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem is.:) Belinkelnéd a tiedet?:)

      Törlés
    2. Itt vannak az ilyen bejegyzéseim. :)) http://mirellaviktoria.blogspot.hu/search/label/challenge

      Törlés
    3. Köszi, tök jók a képeid! :*

      Törlés
  2. Válaszok
    1. És te mit szoktál hozzá felvenni?:) segíts kérlek! :** Köszii előre is

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...