2014. január 15., szerda

Wishlist | 2014 *-*

Sziasztok!
Már több blogon is olvastam ilyesfajta bejegyzést és meg kell, hogy mondjam megtetszett, ezért gondoltam én is készítek egy ilyet.
Ez a lista olyasfajta dolgokról íródott, amiket szeretnék ebben az évben megvenni, elérni vagy valami ilyesmi.:)
szoba átalakítás
Ez a dolog már egy ideje tervbe van véve, csak valahogy soha nem jutottunk el odáig, hogy meg is valósítsuk, pedig nagyon szeretném már egy kicsit letisztultabbra cserélni a dolgokat. Várom már nagyon. Nemsokára beszerezzük a dolgokat is, meg már megvan az elképzelés is a fejemben. Ha szeretnétek majd róla posztot, írjátok meg kommentben. Szívesen csinálok, ha van rá igény.
körszoknya
Annyi outfitet tudnék vele csinálni, de még nem találtam meg a megfelelőt, sem árban sem anyagban, sem fazonban.. Feketét szeretnék, mert azt szinte mindenhez fellehet venni, plusz még ünnepségekre is jól jöhet. Keresem az igazit, mármint szoknya ügyileg.:$
farmermellény
Ez a darab elengedhetetlen kelléke a ruhatárnak, de nekem még sincs. Egy ilyet is be fogok szerezni valahogy. Még nem tudom, hogy de sikerül fog! :) Sokféleképpen kihasználható, lehet vintage, bohém vagy rockos OOTD-t is csinálni vele. Már várom a tavaszt.:3
bronz, boyfriend stílusú karóra
Komolyan, én mikor megláttam ezt a típusú órát azonnal beleszerettem, pedig rám ez nem igazán jellemző. Szóval keresem az árban leginkább hozzám passzolót. Remélem minél hamarabb megtalálom, mert sok outfitet inspiráló képet láttam vele, amik nagyon megtetszettek, és az elkészítésük is tervben van. 
látni az Eiffel-tornyot élőben
Igazából ez lenne számomra a legfontosabb, de ha minden igaz akkor tényleg láthatom élőben, de nem csak a Párizs jelképének nevezett építményt, hanem a többi francia nevezetességet is. Szóval arról majd élménybeszámolót is láthattok, víí már nagyon-nagyon várom. Erről nem árulok el olyan sokat, mert szeretném, ha meglepetés lenne és sokan várnátok, mint én. *-*
rózsás felső
Najó erről nem szeretnék sok szót ejteni, 2 éve keresek egy normális rózsás felsőt, ami úgy kb. minden igényemnek megfelel. Nem vagyok finnyás, de eddig csak egyet találtam aminek a színe, a fazonja meg úgy nagyjából mindene megfelelt, csak az ára nem, tehát ott kellett hagyjam..:(

Ti miket szeretnétek 2014-ben? ;)
És nagyon szépen köszönöm az 5000+ megtekintést! Nagyon sokat jelent nekem:')

Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...