2014. január 22., szerda

Nails | news in!

Sziasztok!
Régebben már kipróbáltam ezt a típusú körömdíszítést és nekem nagyon tetszett. Csak valahogy sosem volt türelmem megcsinálni, de mivel már olyan rég kerültek fel "hírek" a körmeimre, gondoltam most igencsak ideje frissítenem, mert szerintem jól néz ki és különleges is.:)

Kell hozzá:
-nude körömlakk
-átlátszó körömlakk
-újságpapír
-alkohol
-kis edény
-türelem ;)

Röviden úgy kell ezt elkészíteni, hogy:
Először lefested a körmeidet valami nude, vagy pasztell körömlakkal. (Várd meg míg teljesen megszárad) 
Majd szerezel egy régi, nem színes újságpapírt. Felvagdosod kisebb fecnikre (ügyelj arra legyenek nagyobbak mint a körmöd). Azután alkoholt öntesz egy műanyag, vagy üveg edénykébe (nem, nem apukád pálinkájára gondoltam xd) gyógyszertárit javaslok.
 Ezek után belemártod a papírfecniket az alkoholba, hagyod állni 15-20 mp-ig, majd miután kiszedted, csöpögtesd le egy kicsit és nyomd rá a körmödre 30 mp-ig. Majd óvatosan húzd le a körmödről az újságot.
 És ha jól dolgoztál valahogy így néz majd ki a végeredményed. De ne csüggedj, ha elsőre nem sikerül, nekem is csak többszöri próbálkozás után ment csak.:)

Remélem érthetően magyaráztam el.:* Ha szeretnétek küldjétek el e-mail-ben a végeredményeket.:)
Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...