2014. január 3., péntek

Nails | BlackDot

Sziasztok!
A Flormar-os BlackDot körömlakkra már régóta kíváncsi voltam, mivel mikor megláttam a gyártó standján, rögtön felkeltette az érdeklődésemet, de nem mertem megvenni, mert még sehol nem olvastam se róla, se hozzá hasonló lakkról ajánlást, vagy kritikát. Így mikor megkaptam karácsonyra izgatott lettem. Most kipróbáltam és gondoltam írok róla posztot is.
Talán közelebbről látszik, hogy két rétegben vittem fel a körmeimre, mert egy nekem kevésnek tűnt, vagy lehet csak az zavart, hogy látszott alatta a körömágyszínem. Tetszik, hogy a csillámok feketék, de nem csillognak. Teljesen az én stílusom "köröm megfelelője", már ha van ilyen..xd
Nagyjából egy világos szürke lakk, telenyomva matt, fekete csillámokkal, ha belegondolok én is tudtam volna ilyet csinálni. Na majd legközelebb gondolkodom mielőtt cselekszem.:)
*UPDATE*
Nagyon nehezen lehet lemosni, sőt nem lehet lemosni, csak lekapargatni, ezért nem igazán ajánlom. Szerintem nagyon gondoljátok meg, ha ilyet akartok venni.:/

Ti hogy álltok valami újhoz, ha még nem olvastatok róla semmit, de elsőre megtetszett? :)
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a lakk *-* :) Hát..ha még nem olvastam róla, akkor általában keresgélek a neten, megpróbálok infókat szerezni róla :) Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Réka ;) Annyira aranyos vagy és jól esik hogy sok posztomhoz írsz <33

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...