2014. január 19., vasárnap

Haul | Winter sale + other new things ^^

Sziasztok!
A téli leárazásokra fogva elindultam vásárolni.:D Vettem egy-két, azaz sok dolgot, amik furamód nem voltak leárazva, bár akad olyan is. Ennek igazából nincs sok értelme de nem gond...xd Szeretem a leárazásokat, mert ha az ember lánya kinéz valamit, amit amúgy az ára miatt nem venne meg, akkor ez az időszak gyógyír erre a problémára.

Ha jól emlékszem egyetlen egy leárazott dolgot vettem és az nem más mint ez a cipőcske. Szerintem nagyon édes és hát igazán régimódinak nevezhető, de már említettem, hogy szeretem az oldschool cuccokat. Szóval mivel a CCC-ben 30%-os leárazás volt, így megvettük ezt a tavaszi outfitekhez tökéletesen passzoló bőr lábbelit. Az ára 7390 Ft volt, de eredetileg 10900 Ft lett volna. Viszonylag megérte, mert mostanság eléggé mennek ezek az oxford-féle cipők.
Vételeztem egy 6 db-os karkötő csomagot a New Yorker-ből 990 Ft-ért. A gyöngyök mérete mind más és más. Ez nagyon tetszik benne. Nem egyhangú, megszokott gyöngysor, hanem inkább az a különlegesebb fajta. Elegáns is, még is modern beütésű. Jó kis kelléke lesz pár outfitemnek.
Bementünk a Rossmannba anyunak szemhéjtusért, amikor megláttam őt az Essence termékek között. Annyira vártam már, hogy újra legyen egy ilyesmi nude szín, így majd' kiugrottam a bőrömből mikor megláttam. A régi kollekcióban volt egy ehhez megszólalásig hasonlító lakk (70-nude it!), ami nekem is megvan, de már olyan kis öreg szegény, hogy nemsokára el kell tőle búcsúzzak.:( Tehát már ha az utolsó cseppjét is elhasználtam, jöhet az új, 162-dare it nude elnevezésű lakk. Az ára 499 Ft. volt.
Úgy vártam már, hogy kijöjjön J.L. Armentrout Luxen sorozatának II. kötete, az Ónix. Imádom ezt a történetet. Katy és Daemon olyan elragadóan vannak  megformálva, hogy kedvem lenne őket megismerni. Engem nagyon megzabolázott ez a könyv. A Könyvmolyképző Kiadó-tól van, az ára 2999 Ft. Szerintem nagyon megéri elolvasni, le sem tudjátok tenni majd, ha belekezdtek.
Mély levegő, mély levegő...vííííí de szerettem volna már egy ilyet! A kívánságlistámon szereplő tételek között is megtalálható volt a körszoknya. Szerintem iszonyat gyönyörű. Fekete, puha, steppelt mintájú, hátul cipzáros szépség. A H&M-ben találtam rá és 3990 Ft-ért vettem meg.
Anyuval valamelyik nap fogtuk magunkat és leültünk a gép elé, hogy a netről rendeljünk ékszereket. Igazából ha azt vesszük, nem jártunk túl nagy sikerrel. Két karkötőt rendeltünk, egyet apunak, egyet pedig nekem.:) Az enyém óarany színű, kétsoros és van rajta egy bagoly medál. A képen kicsit sárgásnak tűnhet, de ez csak a vaku miatt van..:/ A RossettiBizsu oldaláról rendeltük 990 Ft.-ért.

Ti miket vettetek mostanában? :)
Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...