2014. január 5., vasárnap

TAG | Favourites

Sziasztok!

Ez egy eléggé fura, különleges (ki, hogy nevezi) TAG lesz. Réka oldalán találtam rá, akit Alice TAG-je inspirált. Én az utóbbi leányzó példáját fogom követni.:) Alice blogján azt olvastam, hogy ő egy könyvből nézte ki és kiegészítette pár kérdéssel. Ahogy elolvastam, nekem nagyon tetszett, ezért olvashatjátok most, azaz hamarosan lejjebb is! Na de elkezdem, túl sokat fecsegek;)

Kedvenc számom: 6

6 kívánság:
1.Bárcsak ne esne az eső mikor Londonban és Párizsban kirándulok április végén.
2.Úgy szeretném, ha L♥-el iszonyat sokáig együtt lennénk:$
3.Jobb lenne ha egy nap több, mint 24 órából állna.
4.Jó lenne ha kiolvasnám a polcomon ülő összes könyvet.
5.De jó is lenne, ha mindenből ötös lennék idén, ez eléggé nehéz :/
6.Bárcsak megnyernénk az 5-ös lottót.

6 elhatározás:
1.Jobb lesz az átlagom, mint tavaly félévkor..
2.Nem vásárolok annyit, mint régen.
3.Nem leszek mindig olyan okoskodó..
4.Szeretni és tisztelni fogom L♥-t.
5.Ma fogok olvasni, ha ezt a bejegyzést befejeztem.
6.Megpróbálok kevesebbet lógni a neten...

6 dolog amit utálok:
1.Ha valaki vitatkozik velem, mikor igazam van.
2.Hogyha valaki nem hallgat rám, mikor tudja, hogy igazam van.
3.Ha undok vagyok valakivel.
4.Ha le "gyerek"-eznek...
5.Hogyha valamit rámakarnak erőszakolni.
6.Ha valaki kötekedik velem azért, mert valamit nem tökéletesen csinálok/írok meg a blogon..

6 hely ahova elszeretnék jutni:
1.Párizs (Franciaország) Je t'aime *-*
2.London (Nagy Brittania; Anglia)
3.New York (USA)
4.Sydney (Ausztrália)
5.Jakarta (Indonézia)
6.Tokió (Japán)
U.i.: Bááár, minden helyre csak akkor mennék el, ha L♥ velem jönne. Ja és Róma sajnos már nem fért ide.
Remélem, hogy tetszett ez a TAG és ti is kitöltitek majd. :) Legyetek jók, hamarosan érkezem. :*
Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...