2016. augusztus 9., kedd

17 éves lettem én



Sziasztok!

Ahogy említettem az előző posztomban, szerettem volna Nektek bemutatni a születésnapi ajándékaimat, hiszen nem is tudom mikor kaptam ennyi kézzel fogható dolgot születésnapomra utoljára. Egyébként én sokkal jobban örülök több apró dolognak, mint egy két nagyobb-nak, hiszen nem az értéke számít egy ajándéknak, hanem az hogy ki adja, és hogy hogy adja. A legjobban persze a kézzel készített ajándékok hatnak meg, ezúttal Tina megint kitett magáért, ő nyerte el a "Hassuk meg Brigit a születésnapján" díjat. ♥ Köszönöm drága!
A szüleimben is kellemeset csalódtam (ha lehet ilyet mondani haha), mert az egy dolog, hogy mindig meglepnek valami aprósággal, de hogy most, vagy egy rakat ilyen dolog várt rám el sem hittem, főleg, hogy pontban éjfélkor betoppantak a szobámba és egyesével nyomták a kezembe az ajándékokat, miközben én azt mondogattam, hogy : "Még mindig van, mekkora a kezed Anyu?" Szeretem őket nagyon, nem az ajándékokért, félreértés ne essék, hanem azért amilyenek, és amilyenek az ajándékok, hiszen kellőképpen érdekes, sőt már-már meglepő dolgok landoltak a kezemben, köztük egy Batman-es gyerekpezsgő és egy csomag Avengers-es zsepi.

Fülbevaló - H&M
Gyűrűk - H&M
Mécses - Kik
Felsők - Orsay
Parfüm - Rossmann

Ezúton is mindenkinek köszönöm az ajándékokat! :* Csodálatos születésnapom volt! Mindenkinek kívánom, hogy legyen ilyen vagy ehhez hasonló szeretetben része! ♥
Szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Először is boldog szülinapot így utólag! ^_^ Nagyon szuper dolgokat kaptál, az ezüst gyűrűk elképesztően gyönyörűek, a füzet pedig nagyon édes, tökéletes ajándék. Én is jobban szeretem a több kicsi ajándékot, mint az egy nagyot, bár nálunk édesanyám mindig ragaszkodik egy nagyhoz, mert az jobban megmarad az emlékezetben. Arra egyébként van esély, hogy csinálsz majd képeket a megkezdett Keri Smith könyvről? Olyan jó nézni, hogy mások hogyan töltik meg a füzetet, nagyon inspiráló tud lenni. ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen aranyos vagy! :* Persze ha van rá igény, akkor szívesen készítek róla beszámolót, vagyis, hogy én hogy értelmeztem a naplót, de majd csak akkor ha már kellőképpen "tönkre tettem" :DD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...