2016. augusztus 11., csütörtök

On the rooftop



Sziasztok!

Nagyon régen volt outfit bejegyzés, amit igazán én sajnáltam szerintem a legjobban, hiszen ezek a kedvenc bejegyzéseim, és valamiért nem sikerült mostanában ezt összehozni, de különösebb magyarázat nincs rá, egyszerűen csak így alakult. Viszont most, hogy ezen a csodálatosan szép nyári napon készíthettünk Tinával képeket nagyon örültem (várjunk csak nem is :")). Egyébként nem egy őszies szettet terveztem mára, hanem az újonnan beszerzett csipkés fekete sortomat szerettem volna megmutatni Nektek, de az időjárás közbeszólt. Majd legközelebb!
Viszont az új csizmámat nem hagyhattam otthon, hiszen a legjobb fogásomnak tartom! Ezt kombináltam egy "prémes" műbőrdzsekivel, amit nagyon szeretek. S egy általam kedvelt felső-nadrág kombóval dobtam fel a két fekete darabot. Mellesleg nagyon hűvös volt ma, el is komorodtam, hiszen augusztus közepén nem ilyen időjárásra várunk. Volt nálam tartalékba egy kötött pulcsi is, amit fel is vettem egy idő után, mert elképesztően őrült ez az időjárás.



Jacket: F&F // Top : Asos (Háda) // Pants, Boots, sunglasses : H&M // Gym bag : Adidas 

Ti sem szeretitek ezt a borongós időt ugye? :(
Szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ez a szett, csinosan áll rajtad! Örülök, hogy ezt a nyárias topot választottad hozzá, a hideg idő ellenére is! :) Hátha melegszik egy kicsit... Én amúgy most Erdélyben vagyok,és itt is siralmas az időjárás :( 20 fokot esett vissza, kimondani is rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen aranyos vagy! ^^ Köszönöm szépen! óó hát itt is borzalmas az idő, még mindig, ráadásul én már pulcsiban és melegzokniban mászkálok itthon is. :/

      Törlés
  2. Azta, ez nagyon ütős szett lett! A cipők mesések már régóta szemezek velük, és az a top, huuuh! *.* Itt is nagyon hideg van, igaz süt a nap, de azért elkél a nagy kardigán.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A topot én is imádom *-* Olyan jó fogásnak tartom :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...