2016. augusztus 5., péntek

Hádából sosem elég


Sziasztok!

Még jócskán az 50%-os kedvezmények előtt szereztem be 3 olyan nyári darabot, amit nem mutattam be, de csak azért, mert szerintem felesleges lett volna ezért egy bejegyzést írnom, de most hétfőn, a Sugár-ban jártunk a családommal és hát mivel pont az utolsó napjaiban jártunk a féláras akciónak, nem hagyhattuk annyiban a dolgot. Örültem neki, hogy nem kifosztva találtam az üzletet, sőt eléggé vaskosan megvoltak pakolva az állványok ruhákkal. Találtam is meglepően sok darabot, ami tetszett, de még annál is meglepőbb volt az, hogy sokuk jó volt rám, és nem volt sem foltos, sem agyonhasznált, sem pedig szakadt. (nagyon szerencsés nap volt ez hihi). Az utolsó a kedvencem, majd meglátjátok miért, szerintem ez volt az eddigi legjobb fogásom! ^^

- Sugár Háda  1799 Ft
Lovestruck
- Sugár Háda  1999 Ft
Oasis
- Pólus Háda  1499 Ft
Dorothy Perkins
- Sugár Háda  749 Ft (50%-os kedvezménnyel)
Atmosphere (Primark)
- Sugár Háda  749 Ft (50%-os kedvezménnyel)
Missguided
- Sugár Háda  649 Ft (50%-os kedvezménnyel)
Ribbon
 
- Sugár Háda  899 Ft (50%-os kedvezménnyel)
Asos

Ti vásároltatok mostanában a Hádában? Ha igen, akkor miket? :*
Szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Húú, nekem a Missguided és a Dorotthy Perkinses darab jön be a legjobban, de a többi is imádnivaló! Most aztán tényleg jól kifogtad őket! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is most nagyon szerencsésnek érzem magam! ☺

      Törlés
  2. Nagyon klassz cuccokat találtál. ^_^ Sajnos én most nem jutottam el az 50%-os kedvezményekre, mert problémák vannak a kedvenc Hádámmal, nekem meg nincs most gusztusom odamenni sajnos. T_T Nem tudom, mikor lesz legközelebb ilyen akció, de remélem addigra normalizálódik a helyzet nálunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem mihamar helyreáll a rend Nálatok! Addig se csüggedj, hiszen már lassan az őszi cuccokra vadászhatunk! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...