2016. augusztus 30., kedd

Pink Panther



Sziasztok!

Az outfitem nem tartalmaz egy darab rózsaszín párducot sem, ő csak megihletett engem a hétvégén, amikor is gyanútlanul kapcsolgattam a televíziót; az egyik csatornán éppen egy Rózsaszín Párduc rajzfilm ment. A rózsaszín annyira nem az én színem, bár néha kivételt teszek ha visszafogottabb vagy kisebb darabokról van szó, ilyenkor beengedem őket a ruhatáramba. Nem régiben is ezt tettem, mikor a H&M-ben megláttuk anyukámmal a lentebb látható felsőt. A púderrózsaszín szerintem nagyon elegáns is és klasszikus is tud lenni, bár most inkább hajaz a szettem kicsit fesztiválosra vagy iskolásra, mint elegánsra. Sőt, suliba inkább az ilyesmi visszafogott színeket szeretem hordani, nem kedvelem a rikító színvilágot, főleg ősszel. Akkor maradok a barna, szürke, fekete, fehér, bordó és sötétkék összeállításoknál.
A csipkés nadrágomat még pár hete vettem akciósan, az előbb említett üzletben, mindössze 1500 Ft-ért, ami egy kihagyhatatlan ajánlat volt számomra. Nagyon örülök, mikor így az akciós szezonok vége alatt ilyen kincsekre találok, hiszen értetlenkedve szoktam állni a polcok előtt, hogy lehet hogy ezeket még nem vették meg? De persze nem sokáig keresem a válaszokat, inkább csak örülök a csodásan olcsó, de gyönyörű dolgoknak.
A képeket ismét Tina segített elkészíteni, de most valahogy jobban tetszenek az átlagnál, a színük egységes és kiegyensúlyozott lett szerintem, köszönöm még egyszer!♥


T-shirt, shorts, boots : H&M // Bag : F&F // Sunglasses : Six // Watch: Daniel Klein 

Ti szeretitek a Rózsaszín Párducot? És a rózsaszín ruhadarabokat? :*
Szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szuper ez a felső de a cipő nekem abszolút nem illik hozzá. Ez egy őszi-téli cipő, a nadrág pedig nagyon nyárias. Ha egy cut out bokacsizma lenne, vagy nyitott orrá, akkor még talán, de ez szerintem tönkre vágja az egyébként szuper szettet. A felső színe szuperul áll Neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, már én is nagyon megszerettem ezt a színt, de valahogy én nem látom, hogy nem illene bele a cipőm az outfitembe, viszont köszönöm az észrevételt! :D

      Törlés
  2. Király ez a cipő imádom, imááádom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...