2016. augusztus 25., csütörtök

Haul 2/2



Sziasztok!

Az előző bejegyzésem címéből rájöhettetek, hogy lesz még egy haul a sulis cuccaimról. Gondoltam, hogy ketté szedem őket, hiszen sok volt és nem akartam egybe zsúfolni mindent. Így csoportosítottam külön a füzeteket. A másik oka a ketté szedésnek az volt, hogy a füzetekből pár (de igencsak fontos) darabot csak tegnap kaptam meg. De annyira örülök, hogy végre a kezembe foghatom őket, annyira tetszenek, bár ebből gondolhatjátok, hogy megint szuperhősösek, amit remélem nem bántok.
Egyébként én mindig nagy bajban vagyok, hogy melyik füzetet, melyik tantárgyra használjam, hiszen vannak kedveltebb, és nem kedveltebb tanóráim, és valami dilim szerint a nem kedveltebbek nem érdemelnek szebbnél-szebb füzeteket. :") Aszerint válogattam szét őket, hogy vonalasak, kockásak, vagy egyéb.
A barátaim egy része mindig így néz rám, hogy mennyi mintás füzetem van, hiszen nekik minta nélküli szokott lenni, én ilyenkor mindig azt mondom, hogy 1, nem tudok a szép füzeteknek ellenállni, 2, strapabíróbbak és 3, sokkal jobb ha az unalmas napokon ilyen szép füzetekbe lehet írni. ^^
Tűzött füzetek: A/4-es, vonalas, 81-32-es (Organic Pattern)
A/4-es, vonalas, 81-32-es, (Civil War)
A/4-es, vonalas, 40 lapos (Paris)
A/4-es, vonalas, 40 lapos (Bell Italia) - Auchan 260 Ft
Spirál füzetek: A/4-es vonalas, 70 lapos KeSpapír 480 Ft/db
Kockás füzetek: A/4-es, 42 lapos Auchan 320 Ft (Hello Kitty)
A/4-es, 32 lapos (Civil War)
A/5-ös 31-32-es, szótárfüzet (Batman) 
A/5-ös leckefüzet (Organic Pattern)

Ti szeretitek a mintás füzeteket?  Inkább a minőség számít vagy a minta? :*
Szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Én is mintás füzeteket vásárolok. Értem én, hogy egyetem, meg nem fontosak ezek a dolgok, stb... Nekem igenis fontos, hogy mibe írok, hogy jó legyen ránézni, meg úgyse bírom ki, hogy ne vegyek csini füzeteket. Meg sokszor tényleg elég jó minőségűek is, ami azért ugye fontos, hiszen összefonódnak a tantárgyak, és ha két év múlva szükségem van valamire, akkor jó lenne, ha nem egy salátában kellene keresni valamit, egy jó állapotú füzetben azért csak előbb találja meg az ember amit keres.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is így van! Bár a barátaim egy részének csoda ha év végére még van füzete, ami szerintem kicsit elszomorító, de én azon az állásponton vagyok amin Te! ^^

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...