2016. augusztus 17., szerda

Flash's t-shirt



Sziasztok!

Még a nyár elején vert szöget a fejemben egy gondolat, ami egy piros pólóhoz kapcsolódott. A különlegessége viszont nem magának a pólónak, hanem a pólón szereplő mintának/logónak/ábrának köszönhető. Akadt úgy, hogy sétálgattunk a családommal a Fóti Auchanban, amikor megláttam, hogy van férfi, piros pólójuk, ráadásul akciós áron (790 Ft) vesztegették őket. Le is csaptam rá, vettem belőle egy M-es méretűt, mert sajnos nem volt kisebb. A lényeg a lényeg, hogy majdnem két hónapig hányódott a szekrényemben, hiszen tanácstalan voltam, hogy hova is menjek rányomtattatni azt a bizonyos Flash logót.
Végül úgy július vége fele, elmentünk az Árkádba, ahol is a legalsó szinten ráakadtam a Pólóügynökség egyik standjára. De volt egy kis üröm az örömben, nem volt nálam a póló, hiszen miért is lett volna :'). Egy héttel később visszamentem és 20 perc alatt készen is lett, az ára 3500 Ft volt + ugye a 790 Ft-os póló. Nagy vigyorral a fejemen vittem haza, ahol ollóval nekiestem pöppet az akkor még korántsem kész kis kincsemnek. De nem azért mert pszichopata vagyok, hanem azért, mert szerintem jobban néz ki levágott ujjakkal, mint amúgy. :)
Így készült el Flash pólója, a címet pedig hűen adtam, hiszen, a Batman logos-táskás posztomat is hasonlóan címeztem meg. Hihi ^^



Ti csináltattatok már egyedi pólót? :*
Szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Flash! ^^ Hát most kedvem támadt Amerika kapitányos pólót csináltatni, vagy Deardevil-eset. <3 (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apukám is fűz engem, hogy csináltassak Neki Amerika kapitányos pólót ^^ Szerintem megéri!

      Törlés
  2. Annyira jó lett ez a póló, szerintem így, hogy levágtad az ujját még jobban néz ki, mintha direkt lenne bő! Nagyon tetszik.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy Neked is ennyire tetsziik! ☺

      Törlés
  3. Wow, nagyon szuper lett a felső! :D Én pont néhány napja fejeztem be mindkét évadot és már alig várom a következőt! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is annyira várom az új évadot, de nem várom az októbert a suli miatt /:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...