2017. július 3., hétfő

BuJo 2.0 - Goodbye June | SZEMÉLYES



Sziasztok!

Még azt hiszem januárban volt egy bejegyzés, amiben a Bullet Journal-omról írtam Nektek, s nagyon szerettétek, így arra gondoltam, mivel mostanság összeszedettebb vagyok készítek egy ilyen bejegyzést minden hónapra, mint ahogyan a kedvences bejegyzéseket szokás. Összeszedem azokat a dolgokat, amiket ebben a hónapban készítettem a BuJo-ba, kicsit kiegészítem beszámolókkal és képekkel, ha tudom. Remélem jó ötletnek tartjátok és tetszeni fog Nektek is ez a dolog, legalább fele annyira, mint nekem. 
Június..
Egészébe véve sok dolog történt, sok jó és sok rossz is, de egyszer mindenen túl lendül az ember, hiszen a jót tartja meg magában, hogy kiűzhesse a rosszat. Nem szeretnék részletekbe menni, hiszen nem akarom azt, hogy Ti is részesei legyetek a szomorúságomnak. Viszont azt szeretném, hogy a boldogságomat érezzétek velem együtt, így olvassátok a jó dolgokat! :*
Júniusban letettem életem első érettségijét, nem másból, mint a csodálatos francia nyelvből. Ha olvassátok a Facebook oldalamat, akkor tudjátok a részleteket is, hogy mennyire tartottam tőle. Az év végét is túléltem, egészen jó érdemjegyekkel zártam, csak az a fránya matek.. 
Voltam már strandon is, ahol nagyon jól éreztem magam, kicsit barnultam is, felkészítve magamat a nyaralásra, ami 7-én kezdődik el számomra, iszonyatosan várom, de erről majd a júliusi posztban olvashattok! És dolgoztam is, életemben először, ne higgyétek, hogy eddig lusta voltam, csak nagyon nehezen kap az ember munkát, ha még nincs 18 éves, és ez nagyon mérgessé tesz. Megünnepeltük a nagymamám 72. születésnapját, s vörös-bársony tortát kapott. Voltunk a múzeumok éjszakáján, ahol a Nemzeti Galériában jártunk, már voltam ott, de mindig el tud varázsolni, olyan szép ott minden! A hónap legvégén pedig megnéztük a barátommal♥ a Szerelmes Shakespeare-t is, amiben Tompos Kátya és Nagy Sanyi csodálatosat alakított, imádtam! 


Szeretnétek ilyen bejegyzéseket? 
Sok szeretettel Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Annyira szuperek a képeid, imádom nézegetni őket. :) A BuJo-t én is el szeretném kezdeni már kb. ezer éve, de nem tudom elég kitartó vagyok-e hozzá. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! Biztosan kitartó vagy hozzá, egyébként nekem is kiesik néhány nap vagy akár hét is, de amikor Te szeretnéd csinálni, akkor ülsz le hozzá. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...