2017. július 29., szombat

Virágos, vállkidobós | Manzara.hu



Sziasztok!

A Manzara.hu webshopjában a felsők között találtam ezt a gyönyörű szép darabot, amit édes kis virágok díszítenek. Igazán tükrözi a 2017-es nyarat, ezzel a fazonnal, hiszen ezek a vállvillantós felsők most nagy divatjukat élik, s szerintem igazán csinosak tudnak lenni. Akár egy forró nyári napon, akár egy esti eseményre eltudom képzelni, hiszen elegáns és sikkes is tud lenni. 
Sajnos ugyan a rendelésem már megérkezett, de még nem jutott el hozzám a darab, mert a héten annyira sok dolgom volt, hogy nem tudtam érte elmenni, de hétfőn mindenképpen a kezeimben tarthatom már. Nagyon kíváncsi vagyok erre a felsőre, hiszen még nem igazán volt lehetőségem ilyen fazont hordani, valahogy nem sikerült egy darabhoz sem hozzájutnom, ezért is várom annyira. Mindenképpen látni fogtok róla Instagramon képet, de szerintem hamarosan egy Manzara.hu-s outfit posztot, hiszen már több mindent kaptam tőlük, köztük egy csodálatos táskát, s így betudom Nektek mutatni még inkább. 

 

Szerintem igazán csinos felső, bár én leginkább egy hosszú nadrággal viselném. Szerintem ez a felső ősszel is igazán megfogja állni a helyét, sőt ebben biztos vagyok. Engem nagyon megfogtak ezek a szép virágok. Szerintem mindenképpen nézzetek körül a táska osztályon is a webshopban, hiszen nagyon szép darabokat vagy akár szetteket is tudtok vásárolni magatoknak!

Nektek, hogy tetszik? 
Puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...