2017. július 23., vasárnap

My very first Italy | személyes




Sziasztok!

Már egy ideje itthon vagyok, s meg kell valljam, hogy meglehetősen elfáradtam, ezért is nem volt poszt egy pici ideig. Egy hétig voltunk Olaszországban a barátommal és a családjával, s nagyon jól éreztem magam, élveztem minden pillanatát, de már jó érzés volt haza jönni. 
Ez volt az első külföldi nyaralásom, először jártam Olaszországban is, s el kell mondjam, hogy igazán jó volt ott, élvezni a homokos tengerpartot és azt, hogy úszógumiban sodródunk a tengeren. 
De voltak természetesen sérelmeim is, például az, hogy nem ez az első olyan ország, ahol nem, hogy a boltokban, de a vendéglátó egységekben sem beszéltek angolul túlzottan. Úgyhogy a nyaralás végére elsajátított olasz tudásunkkal és mutogatással értettük meg magunkat a helyiekkel. Akik egyébként kedves és jóhiszemű emberek. 
Az első megállónk Carlino-ban volt Olaszország északi részén, a határhoz közel. Ez egy nagyon kicsi és a szieszta miatt nagyon csendes kisváros, ahol alig van valami a gyönyörű, labdaméretű hortenziákon és kiscicákon kívül. A szállásunk igencsak kellemes volt, szép fehér bútorokkal és absztrakt festményekkel a falon. 
Az időnk legtöbb részét Cattolicában töltöttül, de az egyik napon átmentünk San Marino-ba, ami egy iszonyatosan kicsike kis ország egy igazán szép várral. 
Cattolicában volt a szállásunk, ami egy köpésre volt a tengerparttól, ezáltal időnk nagy részét ott töltöttük, a többit pedig a játéktermekben. Vagyis a kosárlabdagépnél és a plüsshalászós automatánál, ahol szerintem egy kisebb vagyont otthagytunk. 
Nagyon jó nyaralás volt, barnultam is kicsit, bár itthon mindenki azzal jött, hogy az árnyékban ültem, pedig nem! Csak az én alapból furcsa árnyalatú bőrömön nehezen látszik a barna szín mások számára. Nagyon szépen köszönöm a kedvesemnek ezt az utat! ♥  No de beszéljenek a képek helyettem! :*



Ti voltatok már Olaszországban? Vagy valahol nyaralni? Esetleg most mentek? 

Sok szeretettel,
Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűek ezek a képek. Teljesen átjött nekem a hangulat. Szerintem meg van, hová is megyünk nyaralni jövőre. Az a csíkos ruha pedig szerelem! :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszenek a képek Lilla, a tieid is mindig elvarázsolnak engem. A Hádában találtam, s számomra már nélkülözhetetlen (egyébként overál, de nem tudhattad) ;) Puszi

      Törlés
    2. Köszönöm, bár van még hova fejlődn! :) Én ilyenkor annyira sajnálom, hogy a közelemben semmilyen üzlet nincsen, egy csomó jó cuccról lemaradok. :(

      Törlés
    3. Gyakorolni gyakorolni gyakorolni, én mindig ezt mondom. Sajnálom, hogy nincsenek a közeledben üzletek, de lehet, hogy hamarosan lesz valami, ami Neked kedvez. :)

      Törlés
  2. Szia! :) Elsősorban nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, nagyon tetszik, be is követtelek, hogy ne maradjak le az újabb posztjaidról.
    Ez a cikk különösen tetszett, mert nagyon szeretek nyaralásokról olvasni, és képeket nézni.
    Nagyon jók lettek a képek, nekem is teljesen átadta azt amit kell, régóta elszeretnék már jutni Olaszországba is.:) Nagyon csinos vagy!
    Puszi, várom a további posztokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy, jól esnek a kedves szavak!
      Hétfőn jön egy új outfit poszt. ;)
      Puszi

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...