2017. július 1., szombat

Táskák táskája | Manzara.hu



Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy nem írtam meg tegnap ezt a bejegyzést és a Manzara.hu-tól is elnézést kérek, de egy egészen nehéz héten vagyok túl, tele nehézséggel és fáradalmakkal, sőt egy áramszünettel is, de most megpróbálok 100%-on teljesíteni Nektek.
A Manzara.hu-n a táskák címszó alatt nézelődtem, hiszen múltkor megemlítettem, hogy most egy ilyen darabról lesz szó, mivel nem rég érkeztek be a webáruházba. Szerintem nagyon szépek és igényesek. Mindenképpen nézzetek be hozzájuk, hiszen most akciókkal találjátok magatokat szemben. Mint például ez a gyönyörű szép bőr kiegészítő szett, aminek a darabjai tökéletesek minden alkalomra. Három méret, háromfajta alkalom, szerintem tökéletes. A fekete színük pedig igencsak ideális mindenféle szetthez és összeállításhoz, legyen az akár hétköznapi vagy elegáns.



Nekem nagyon tetszik ez a velúros vonal, hiszen nagyon elegáns kinézetet kölcsönöz, s nem utolsó sorban szerintem ezért az összegért igen csak megéri! Tökéletes kiegészítők.
Alig várom, hogy a kezembe kerüljön a legnagyobb táska, s minél előbb készíthessek vele egy outfit posztot! Látogassatok el a Manzara.hu-ra és lessétek meg a legújabb és legjobb akciókat.

Sok puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...