2017. július 31., hétfő

Stripes on the beach | OUTFIT



Sziasztok!

A blog Facebook oldalán és az Instagramon már sokszor említettem, hogy lesz még több Olaszországos poszt, hiszen az alatt az egy hét alatt nagyon sok mindent csináltunk kint. Ha még nem láttátok a képekkel teli élménybeszámolómat az útról akkor ezen a linken érhetitek el.
Nagyon szerettem volna itt outfit képeket készíteni, hiszen mindent felülmúló látványt nyújtott a tengerparton lemenő naplemente szépsége. Olyannyira különleges volt számomra, hiszen én még nem voltam tengerparton (csak egyszer Angliában, de akkor nagyon hideg volt), ahol a homokba süpped az ember lába, s kagylókat gyűjtöget emlékbe.
Az outfitem olyan nyaralós-tengerparti stílust testesít meg, hiszen nyaraltam a tengerparton.. Előkerült ismét a kalapom, ami jó szolgálatot teljesített, csak egy idő után rá sült a fejemre, hiszen meleg volt nagyon. Ezt a számomra gyönyörű csíkos overált még a nyaralás előtt vettem a Hádában, s tudtam, hogy ezt vinnem kell magammal; éreztem, hogy nagyon jól fog mutatni ebben a környezetben. A papucscipőmmel pedig azóta szerelemben vagyok, hiszen kényelmes, csinos és strapabíró is. Ráadásul olyan nevetséges összegért (2000 Ft) jutottam hozzá a leárazások alkalmával, hogy ennél jobb vételt el sem tudtam volna képzelni. Pár képet már láthattatok Instagramon is és az előző posztban is, de ezzel a bejegyzéssel egy lépéssel közelebb kerülünk a kerek egészhez.


kalap, papucs : H&M // napszemüveg: Six // overál: Háda // táska: ÁzsiaCenter // óra: Aliexpress

Remélem elnyerte a tetszéseteket!
Puszi, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a képek! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Jajj, még mindig nagy szerelem nekem ez az overál!♥ A papucscipővel már én is szemeztem, csak a boltba nincs soha, megrendelni pedig nem merem. Nagy dilemmák ám ezek! Egyébként nagyon csinos vagy a képeken, és a táj is eszméletlen szép! :O :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy Lilla! Nekem a papucscipőt be kellett törnöm, de azóta az egyik legkényelmesebb darabom. :)

      Törlés
    2. Jajj tegnap én is betörtem egy cipőmet, vagyis inkább ő engem. Szóval most még próbálgatni se tudnék nagyon. Viszont elsőre szerelem az a cipő. Hála, ez a legnagyobb problémám jelenleg. :)

      Törlés
    3. Én most mandulagyulladással küzdök, a lábadnak pedig jobbulást kívánok! :)

      Törlés
    4. Hát akkor te is gyógyulgass, minél előbb! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...