2017. július 17., hétfő

Mi van az utazós neszesszeremben?



Sziasztok!

Hétvégén jöttem haza Olaszországból, így gondoltam készítek Nektek egy ilyen bejegyzést (mondván, hogy Ti is biztosan elutaztok ide-oda a nyárra), hogy én miket szoktam magammal vinni az utazós neszesszeremben, hogy milyen sminktermékeket használok az üdülésem alatt és, hogy miket nem árt itthon hagynom, ha kilépek a házból.
Amikor egy hosszabb -esetleg külföldi- utazásra készül az ember, akkor előre felkészül, hogy végképp ne hagyjon itthon semmit, de sajnos ez nem mindig sikerül, hiszen nagyon sok mindenre kell odafigyelnünk. Sokszor függ a csomagok tartalma attól, hogy hova is megy pontosan az ember, melegebb vagy hűvösebb éghajlatra vagy, hogy apartmanban vagy szállodában száll-e meg arra az időre, míg ismeretlen vizeken jár. 
Szerintem nagyon fontos, hogy mindenki gondolja először végig kategóriák szerint a dolgokat és készítsen róluk listát, így könnyebben át lehet látni mindent, s nem utolsó sorban ha bepakoljuk az elvinni kívánt dolgokat, akkor serényen tegyünk pipákat a tételek mellé, hogy biztosan ne maradjon ki semmi a bőröndünkből. 
Azokról a termékekről, amiket a strandon szoktam használni, bővebb leírást is találtok a nyár sorozatom első részében, amit ezen a linken el is tudtok olvasni, ha érdekel titeket valamelyik termék. ;) Nagyon fontos még, hogy a gyógyszereket, esetleg a fenistil-t se felejtsük otthon, hiszen mindig jól jönnek, akár egy has-vagy egy fejfájás esetén, csakúgy, mint egy kiütés vagy egy fránya szúnyogcsípéskor. (Én az utóbbit mindig megtapasztalom) 
Kategóriákra osztottam én is a szükséges dolgaimat, így ezeket láthatjátok most:

I. Hajmosás, fürdés (kimaradt a sampon, mert sajnos elhasználtam )

Tusfürdő - Fa
Hajkefe - Tangle Teezer
Hajápoló - Elseve Extraordinary oil
Szárazsampon - Balea

II. Testápolás

Kézkrém - Oriflame
Testpermet - Avon
Testradír - Avon
Dezodor - Rexona

III. Arcápolás

Micellás víz - Garnier
Kétbázisú sminklemosó - Balea
Arctisztító (zselés) - Balea
Arctisztító (folyékony) - Nivea

IV. Kiegészítők

Ragtapasz - Altapharma Rossmann
Kézfertőtlenítő - HiGeen
Borotva - Gilette Venus
Elektromos fogkefe - Braun, Oral-B
Borotvahab - Balea

V. Smink

Korrektor - Catrice All around concealer
Púder - Essence All about matt fixing powder
Highlighter - Dm Trend it up waterproof 020-as árnyalat
Szemöldök formázó - Essence eyebrow kit
Szemöldök ecset - Essence
Szemhájpúder - Dm Trend it up 020-as árnyalat (vele smink)
Szempillaspirál - Rimmel Wake me up extreme black
Ecsetek - Dm

VI. Napozáshoz

Hajápoló spray - SunOzon Rossmann
Napolaj (20-as faktor) - Hawaiian Tropic
Naptej (50-es faktor) SunOzon Rossmann
Napozás utáni spray - SunOzon Rossmann


Remélem hasznos volt és ezzel hasznát veszitek a posztomnak!

Nagyon jó nyarat és élményekkel teli nyaralásokat kívánok Nektek!♥
Brigi

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...