2017. július 15., szombat

Femia fürdőruha | Manzara.hu



Sziasztok!

Sajnálom, hogy nem volt poszt és ezzel is megint egy napot csúsztam, de ma érkeztem haza Olaszországból, és egy elég fárasztó út után vagyok, de megígérem, hogy lesz egy képekkel teli beszámoló vagy esetleg kettő, sőt oufit és haul posztot is tervezek az idei első nyaralásunkból!
Addig is megmutatom Nektek, hogy melyik volt az a fürdőruha, amit magammal vittem a Manzara.hu-s szerzeményeim közül, s nagyon jó szolgálatot teljesített.
Szerintem egy igazán gyönyörű darabról van szó, ami tökéletesen mutat barna és kevésbé lebarnult bőrön is. Szívesen vittem magammal a többi fürdőruha mellé, hiszen idén eléggé mennek ezek a fazonú darabok. Strandra és wellnessbe is jó szerintem, főleg ha az ember nem a csipke mintával szeretne barnulni.


Sajnos rajtam nem áll olyan jól ez a fürdőruha, mint a képen a modellen, de teljes mértékben ugyan ilyen. Kényelmes és az anyaga is szuper, a csipke nem torzult el még a sós víztől sem.
Nézzetek körül a ruha webshopban, hiszen nagyon sok termék van ott, s a fürdőruhák között is nagy a választék.
Nekem nagyon bejött és nagyon megszerettem! Köszönöm, hogy az enyém lehet Manzara.hu!

Hova mentek nyaralni? Voltatok már Ti is?
Sok szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...