2017. augusztus 8., kedd

Daniel Wellington | Classic petite



Sziasztok!

Hol is kezdjem? Annyi minden történt velem az elmúlt egy hétben, hogy két kezemen sem tudom megszámolni, hányszor voltam önfeledten boldog. Vasárnap betöltöttem a tizennyolcadik életévemet, s ezzel megkezdtem a hosszú, s lábat nem kímélő utamat a felnőtté válás ösvényén. Annyira csodálatos volt az a nap, tele olyan emberekkel akiket szeretek, tele lufikkal és tortával, no meg persze ajándékokkal és sok-sok puszival. Az ünneplésem egyébként még pénteken kezdődött, ahol is egy meglepetés bulin találtam magam, amit a barátom és a barátnőim szerveztek nekem, Anyukám segítségével. Csodálatos volt megtapasztalni a meglepetés érzését, hiszen ez volt nekem az első ilyen. Vasárnap pedig már újult erővel keltem, sőt már 6-kor már kivetett az ágyam az izgatottság miatt. Lehet, hogy másnak furcsa, hogy ennyire odavagyok a saját születésnapomért, de nekem ezek a napok valahogy mindig nagyon fontosak voltak, s így hogy elérkeztem a 18.-hoz, valahogy még inkább felpezsdültem, s tettem vettem, segítettem főzni az ebédet, hiszen tizenhat embert nehéz ellátni egyszerre. No meg persze kíváncsi voltam kitől mit és hogyan kapok. A szüleimtől kaptam apróságokat, amik miatt sosem fogom elfelejteni ezt a bűvös napot. A barátom is igencsak meglepett♥, ahogy a Nagynénémék, a Mamámék  és a barátaink is. (ezeket, majd egy-egy posztban elhintem Nektek). 
Legelőször pedig arról az ajándékról szerettem volna Nektek írni, amire talán a legrégebben vágytam, s egészen délelőttig nem is sejtettem, hogy a házunkban van (már egy hónapja). A szüleim megleptek egy Daniel Wellington karórával, sőt nem is akármilyennel. A Classic petite kollekció egyik legszebb darabját mondhatom magaménak, a Melrose-t hiszen ránézek, s egyből látom a kifinomultságot és a letisztultságot, mely az elegancia egyszerűségével egyetemben van jelen. Szerintem csodálatos egy darab. 


Ezt a csodálatosan szép rózsacsokrot is a születésnapomra kaptam a barátomtól, aki mindig meg tud lepni akármilyen kis aprósággal, s ezzel mosolyt csal az arcomra és a szívemre is. 

Csodálatos hetet Nektek!
Puszi, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Jajj nekem is nagy vágyam egy Daniel Wellington óra, a nyári pénzemből be is szeretnék szerezni egyez, csak hát a bőség zavara. Nem tudom melyik illene hozzám leginkább. Ez viszont nagyon csodás, és amennyit mutatsz a stílusodból nagyon illik hozzád. Nagyon boldog szülinapot Brigi, így utólag is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lilla, aranyos vagy! Mindenképpen szeretnék beszerezni én is még egyet, mert egyszerűen annyira szépek. :)

      Törlés
  2. Gyönyörű az óra, igazi klasszikus, nőies, finom darab :) a képek is csodásak lettek, azokon is csak csorgattam a nyálam :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...