2017. augusztus 11., péntek

Masnis elegancia | Manzara.hu



Sziasztok!

Legutóbb mikor a felsők között nézelődtem a Manzara.hu-nál, akkor megakadt a szemem a bejegyzésben szereplő darabon, hiszen nagyon szeretem a blúzokat és az ingeket és ebben valahogy a masni miatt megbújik az elegancia mellett egy kisebb fajta kislányos báj, ami szerintem igazán elragadóvá varázsolja ezt a felsőt. Már úton is van hozzám, s a nagyon várom, hogy megérkezzen, hiszen tökéletes darabja lesz a ruhatáramnak, főleg, hogy a nyár utolsó szakaszához érkeztünk, ahol már a viharok is jelen vannak, s az esti séták már kezdenek hűvössé válni, ahogy a reggelek is frissek. Szerintem az anyaga is tökéletes lesz, hiszen van egy hasonló anyagú felsőm, amit azért is szeretek nagyon mert egyáltalán nem gyűrődik. 
Egyszerűen kifogom tudni használni, hiszen elegáns vonalon is és farmerral is viselhető. Az ujján található egy kis harangalakú fodor, ami szintén bájossá varázsolja, s még inkább azt az érzést kelteti, hogy nem egy titkárnő viseli, hanem egy sikkes nő. 


Már nagyon várom, hogy megérkezzen, s bár ezt nem vehetem fel az évnyitómra ezt a felsőt, attól függetlenül szerintem szeptemberben, s míg nincs olyan hideg idő, nagy kedvencem lesz. Igaz még egy szép fehér felsőt is be kéne szereznem a szalagtűzőmre, de az szerintem még várat magára, s egyébként sem lenne jó ötlet elkapkodni azt a döntést. Sajnos nemsokára itt van a rossz idő, már nincs olyan meleg, hogy egy szál rövidnadrágban és topban nekiszaladjunk a napnak vagy esetleg az estének, így hamarosan előkerülnek a kabátok és majd később a télikabátok is, amiket szintén betudtok szerezni a Manzara.hu-tól, hiszen ők fel vannak készülve a rossz időre is. 

Nektek, hogy tetszik?
Sok puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...