2017. augusztus 3., csütörtök

AliExpress rendeléseim | HAUL



Sziasztok!

Régebben nem volt rá lehetőségem, hogy AliExpress-ről rendeljek, mert valahogy bénácska vagyok ebben, de most többen is felajánlották, hogy rendeltethetek velük, ami igazából nagyon jó és nagyon rossz dolog is, hiszen végre beszabadulok ezek közé a dolgok közé. Viszont a sok kicsi sokra megy, mármint pénzügyileg. Bár az ingyen kiszállítást mindig figyelem, ennek ellenére találtam egy olyan órát (amit meg is rendeltem), ami szállítással együtt olcsóbb volt, mint ugyanaz a tétel ingyen szállítással. No de sajnos akármilyen filléresek is az ott lévő dolgok, eltudja az ember szórni a pénzét, ha akarja (ha nem ;) ), aki rendelt már Aliról vagy E-bay-ről, az tudja, hogy miről is beszélek.
Nagyon telefontok mániás vagyok, így azokat is rendeltem, de azokat már egy másik posztban láthattátok közelebbről, a többi tokkal együtt, amiket eddig vásároltam vagy kaptam. Nagy reményeket fűztem az ecsetkészlethez, amit rendeltem és szinte kifogástalanok. Egy dologba kötnék bele, hogy rövidek, mármint, ha az ember ujjai kicsit hosszabbak, akkor ezeket lehet, hogy kényelmetlenül tudná használni, bár nekem megfelelnek. Az ecsettisztítót reméltem, hogy a maga 89 centjével nem csalódást fog okozni, és tényleg nem. Már használtam és teljesen jól szuperál. Az órákat is nagyon vártam, hogy megérkezzenek, a leveles volt az, amit olcsóbban tudtam szállítással együtt beszerezni, mint egy másik eladótól ingyenes kiszállítással, szóval erre figyeljetek. ;)

Sajnos a rózsaszínű órát már nem találtam meg, de egy nagyon hasonlót igen : LINK 
Fekete óra : LINK
Ecsetkészlet: LINK
Szilikon ecsetmosó : LINK 
A telefontokok linkjeit EBBEN a bejegyzésben találjátok, a többi tokommal együtt, ha még nem olvastátok, akkor tegyétek meg most, ha van kedvetek! ;) 

Ti szoktatok az internetről rendelni? Van kedvencetek? Ha igen, akkor szívesen hallgatom!

Sok puszi, 
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretek Aliról rendelni, csak hát a pénztárcám eléggé bánja, de tényleg nagyon jó dolgokat lehet ott találni! Én is most rendeltem pár ecsetet, és azoknak is elég jó a minőségük. Egyébként nagyon szépek azok az órák! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Mindig vigyáznom kell, hogy ne rendeljek túl sok telefontokot, vagy akármi mást. :)

      Törlés
  2. Most megadtad a kedvet, hogy körbe nézzek Alin. :)
    Az órák nagyon tetszenek, én nem régiben egy "arany"órát rendeltem, nagyon szeretem. :)
    Várom a további cikkeket, puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper dolgokat rendeltél! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...