2017. augusztus 28., hétfő

Naplemente Balatonkenesén



Sziasztok!

Ahogy azt már megszellőztettem Nektek, a legutóbbi hétvégét, ami egyben a nyár legutolsója volt, Balatonkenesén töltöttem. Még sosem jártam itt, igazából meg kell mondjam, nem vagyok egy Balatonra járó típus, de jól is van ez így. Néha viszont jó meglátogatni a "magyar tengert", hiszen azért még is csak na. Most viszont sajnos nekem nagyon hideg volt, nem tudtam belemerészkedni, csak vízibiciklizni mentünk el, nagyon jól esett, hiszen meleg volt a levegő, a víz pedig hideg, s a láthatáron csak hajók voltak, amiknek a vitorláját a kellemes szellő lebegtette. 
Szombat este elsétáltunk a korzóhoz, ahol a képeket is készítettük. A naplementének meg volt az igazi nyár végi hangulata, melynek olyan melengető, mégis rosszat sejtető érzése van. A sétány megtelt élettel, az emberek sétáltak, néhány a kutyáikkal. Voltak akik a kacsákat kötötték le egy kis kenyérmorzsával, hogy a gyerekeik csodálkozva leshessék mozdulataikat. Voltak hattyúk is, a fejüket ide oda mozgatva kapkodtak ők is a morzsák után. Kecses állatok, mégis meg van bennük valami nagyon egyszerű varázslat, bár ezt lehet csak a Rút kiskacsa című mese miatt érzem. 
Az éttermek is megteltek, ment a zene, az élet pedig csak úgy áramlott mindenütt, jó volt végigsétálni a gondtalannak tűnő emberek között még akkor is, ha ez a pillanat csak másodpercekig tartott. 
Élveztem ott lenni, a nyár utolsó hétvégéjén, amit úgy töltöttem, ahogy elképzeltem. 

A nadrágomat az Árkádban vásároltam a múlt héten a sajnos nemsokára bezáró Pimkie-ből, ahol 70% kedvezménnyel vásárolhatjátok meg az utolsó, de igencsak csodás darabokat. Egy átmeneti kabát is velem jött az üzletből, ahonnan úgy távoztam, hogy 25 ezer forint helyett csak 8-at hagytam a kasszánál. Nagyon sajnálom, hogy bezár ez az üzlet, mert igaz, nem olyan sok ruhadarabom vagy kiegészítőm van tőlük, mégis szeretem őket, s jó kedvvel nyúlok feléjük egy reggelen. Remélem valahogy hozzájuk tudok még jutni, akár egy külföldi utazás vagy csak egy jó turis élmény alkalmával. 
A csodálatos képeket a barátom készítette rólam, talán eddig ő az első, aki olyan képeket csinál, hogy ne azt mondjam, hogy elmegy, hanem azt, hogy igen,ez az!

top, shoes : H&M // jeans : Pimkie // backpack : Camieu // watch : DanielWellington //      sunglasses: Six

Remélem Nektek is annyira jól telt ez a nyár, amennyire nekem, azt kívánom, hogy legyen csodálatos ez a tanév / év vége számotokra. Ahol minden álmotok valóra válik, s minden sikerült, amit elterveztek!

Sok-sok szeretet, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...