2017. augusztus 15., kedd

Pandora's box | SZEMÉLYES



Sziasztok!

Ahogy már valamelyik bejegyzésemben említettem, a születésnapomra kaptam sok csodálatos ajándékot, s ezek közül fogok most Nektek megmutatni egy gyönyörű Pandora karkötőt és a hozzá illő fülbevalót, amit a Nagynénémék ajándékoztak nekem, mert egyszerűen olyan szép, hogy nem hagyhatom szó nélkül. 
Először is el kell mondjam, hogy ezek az első Pandorás ékszereim, s eddig tökéletesen meg vagyok velük elégedve. A karkötőkkel általában méretbeli problémáim szoktak lenni, hiszen nagyon vékony a csuklóm, így nehéz rá olyat kapni, ami nem csúszik a kézfejemre. De ez tökéletesen passzol hozzám, a csuklómra és a stílusomhoz is. Hiszen ezzel a virágmintával olyan kis bájos megjelenést kölcsönöz, és a merev eleganciát kissé lágyabbá teszi, legalábbis számomra. Hiszen ezek a karkötők egyfajta nőiességet és magabiztosságot is ráruháznak a viselőjükre. Egyébként ezek teljes egészükben ezüstből készültek, ez az egyik különlegességük, hiszen ez meglehetősen időállóvá varázsolja őket.
A virágos mintának egyébként külön neve van, ami szerintem csodálatosan szép, hiszen olyan irodalmi az egész: költői virágzás. Engem már ez is egyből elvarázsolt, hiszen nagyon szeretem a jól csengő neveket. Nagyon szeretnék még másik Pandora ékszereket is viselni, hiszen csodaszép darabok kaphatóak náluk, s charmokkal is szeretném díszíteni a karkötőmet, majd az évek során, hogy még ennél is különlegesebb legyen számomra. Úgy gondoltam, hogy minden születésnapomon meglepem magam egyel, de ki tudja, mit tartogat a jövő. 


Nektek van Pandora ékszeretek? Ti is ennyire csodáljátok őket, mint én? 
Sok szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagy Pandora rajongó vagyok. Egy kígyóláncom van (olyan, mint a tied, csak nincs rajta virág), egy merev karperecem és egy bőr karkötőm, charmokkal, illetve több gyűrűm is van a márkától. Nagyon szeretem az ékszereiket, mert minőségiek és egyediek.
    Érdemes figyelni az akcióikat, szoktak tartani szezonközi leárazásokat a kifutó modellekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörűek egytől egyig! Köszi az infót, aranyos vagy! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...