2017. augusztus 21., hétfő

Hévízen jártam | OUTFIT



Sziasztok!

Nemrégiben Hévízen jártunk a barátommal, hiszen ezt kaptam még a születésnapomra a Szüleimtől ajándékba, hogy elutazhattunk egy wellness hétvégére ketten. Nagyon szép helyen voltunk, hiszen a szállásunk is és a város is nagyon szép. Egy üdülő környezet, tele virágos parkokkal, kedves emberekkel, sok szuvenírbolttal és szállodával. Ugyanakkor szerintem nagyon kis hangulatos és otthonos is, hiszen mivel nem egy nagy városról van szó, nagyon könnyen kiismerhető és bejárható. Fürödtünk a Hévízi-tó-ban is, ami nagyon de nagyon mély, viszont kellemes hőmérsékletű a vize. A helyi mozit is meglátogattuk, beültünk az Emoji film-re, ami valami eszméletlen cuki rajzfilm, ha még nem láttátok nézzétek meg, ha Ti is olyan nagyon szeretitek a hangulatjeleket, mint jómagam.
Készítettünk egy pár fotót ott, az aznapi szettemről is, ami kissé a hidegebb napokra előnyös, bár mostanában eléggé hűvösre fordult az idő, így nem is akkora baj, ha az ember hosszú nadrágot visel, s a derekára köt egy pulcsit, mert sem napközben, sem pedig este nincs meleg idő. 
A szettem fő eleme az új táskám volt, amit a barátom ajándékozott nekem a születésnapomra. Nagyon sokat használtam azóta is, s nagyon megszerettem, szerintem nagyon aranyos és csinos, a színét pedig imádom!



top : Bershka // jeans : Háda // jumper : H&M // backpack : Camieu // shoes : Deichmann

Ez volt az első idei mininyaralásom, de most hétvégén is lesz egy, amiről ha szeretnétek lesz poszt, ezúttal Balatonkenesére megyünk.

Voltatok már Hévízen? Ti várjátok már a sulit vagy magát az őszt? 
Sok puszi, 
Brigi♥

10 megjegyzés:

  1. Csodás szett lett, egy hasonló cipő beszerzésén gondolkodom éppen❤️ Legyen poszt a másik mininyaralásról is! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Laura! Szerintem mindenképpen megéri egy ilyen cipőre beruházni, hiszen elegáns, viszont hétköznapi is, szóval megállja a helyét több helyzetben is. Puszi :*

      Törlés
  2. Hát Brigi csodás lett, mint mindig! Imádom az outfitjeidet, nagyon jó a stílusod! Remélem a másik nyaralásodról is beszámolsz majd! ❤️

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó összeállítás *-* a barátodnak meg jó ízlése van táskák terén :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dóri, a barátom és a saját nevemben is! :)

      Törlés
  4. Hévíz mellett élek, de sose tudom megunni azt a várost :)

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég, imádom a cipőd! Már egy jó ideje szemezek vele az üzletbe!😍😊

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...