2017. szeptember 6., szerda

Back to School | HAUL



Sziasztok!

Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de egyre több helyen hallom, hogy nagyon szeretik az iskolai cuccokat, s azok bevásárlását. Sőt, igazából valaki csak ezt a részét szereti az iskolának. Én imádom az írószereket, a tanszereket a füzeteket stb, hiszen ebben nőttem fel Anyukám révén. Sosem volt problémám beszerezni a dolgokat. Most, hogy néha segítek neki a boltban és látom, hogy az alsósok listáin mik szerepelnek, egyszerűen elképedek. Én még csak most megyek 12.-be, egy évet sem csúsztam, nem jártam többet, se kevesebbet, mégis olyan távolinak tűnik az egész, az én gyerekkoromhoz képest. Tőlünk sosem kértek hülyeségeket vagy nem létező dolgokat, amiket soha senki sehol nem talál meg. :o  Na de visszatérve, nem szoktam sok mindent beszerezni, én olyan vagyok, hogyha valami elfogy, csak akkor veszek újat, ilyenekből is és sminkekből is. Szerintem felesleges őket halmozni, nekem nincs is rá elég helyem, és sajnálom, amikor ki kell valamit dobni azért, mert keveset volt használva és beszáradt, megromlott vagy csak tönkrement. 
Idén szinte csak füzeteket, hibajavítókat és kis hülyeségeket vettem, vagy éppenséggel a Bullet Journal-hoz apróságokat, hiszen azzal foglalkozom mostanában a legtöbbet a szabadidőmben, s bátorítalak Titeket is, hogy kezdjétek el, hiszen nagyon jó elfoglaltság, én őszintén szeretem csinálni.
Mivel ez az utolsó évem, ezért megpróbálok mindent a legrendezettebben és legtürelmesebben megcsinálni, szétszedni, összeválogatni stb, hiszen "rend a lelke mindennek". Egyébként ezt a mondatot még első osztályos koromban véstem emlékezetembe, hiszen a napközis tanárnénink minden nap elmondta nekünk. :) 
Na, de nézzük miket vásároltam, kaptam idén az iskolakezdésre (megpróbálom elmondani a dolgok pontos árát, s azt is, hogy hol tudjátok őket beszerezni, bár nem mindent találtam meg a neten, hogy őszinte legyek) ha megtetszett Nektek és még nem vásároltatok halomra füzeteket vagy akármit). ;) 

A/5-ös műanyag irattartó - Pirex 200 Ft
Faber Castell Aquarell ceruza 24 db - KeS papír 5038 Ft



A/4 T-Creativ spirálfüzet (vonalas) 

Csigás hibajavító
LINK
Oldaljelölő
LINK
BuJo - Leuchtturm1917 - Fiók 4950 Ft (ezt a barátom ajándékozta nekem, nagyon meglepett vele)♥
Kulacs - IKEA 995 Ft 
Stabilo tűfilcek - Pirex 240 Ft / db

Ti miket vásároltatok az iskolakezdésre? Ti figyelitek a minőséget az árak mellett? 

Sok puszi és kitartás Nektek! 
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...