2017. szeptember 19., kedd

Glamour napok 2017 ősz | WISHLIST



Sziasztok!

Minden évben úgy várom ezt az időszakot, hiszen ilyenkor annyi kedvezmény zúdul a nyakunkba, hogy csak kapkodjuk a fejünket, hogy mit is vegyünk és mit hagyjunk a boltban. Esetleg az is fejtörést okoz, hogy mondjuk milyen helyre menjünk bevásárolni, és az is, hogy hová nem érdemes menni. Valaki imádja ezt a nyüzsgést, hiszen imádja az akciókat és a megannyi dolgot ami körülveszi, viszont sokan vannak azok is, akik messziről elkerülik ilyenkor a bevásárlóközpontokat. Bölcs dolog lenne, ha én is ezt tenném, de sajnos én ilyenkor pont az ellenkezőjét teszem, hiszen mindig írok listát, hogy mi az, amit a Glamour napokon érdemesebb megvenni, de amúgy is szükségem lenne rá, tehát nem feleslegesen kerülne haza az a pár dolog, amit ilyenkor beszerzek. 
Most leginkább sminktermékeket néztem ki magamnak, mert a drogériás márkák között is megjelentek olyan termékek, amikkel már régóta szemezek. Mint például, hogy az Essence kihozott egy primert, és kíváncsiságból kipróbálom, hiszen mindig jobb egy olcsóbb dologgal kezdeni. 
A metal shock kollekcióban kiadott körömporuk is nagyon felkeltette az érdeklődésemet, s szerintem mindenképpen beruházok egyre, annyira jók! Most nagyon sok minden van ettől a márkától, amiket megszeretnék nézni, s természetesen teszteket is fogok róluk hozni a blogra. 
Nagyon szeretnék egy szép bordó színekből álló palettát magamnak, de még nem tudom, hogy melyik márkától szerzem be, hiszen tetszik a NYX és a Sleek palettái közül is egy-egy, úgy érzem, hogy ez nehéz döntés lesz. 
Ruhákból inkább hidegebb időkre szeretnék beszerezni, mondjuk egy két pulcsit vagy egy kabátot, ha találok. Nagyon tetszenek ezek a hímzett nadrágok, a New Yorkerben is láttam egyet, amin rózsák voltak, nagyon szép, de kicsit félek megvenni, hiszen lehet, hogy nem sokat tudom majd hordani az idő miatt, aztán pedig félek, hogy ki megy a divatból, mindenesetre tényleg nagyon bejönnek ezek. :)



Essence Fresh&Fit primer - Rossmann -25%
Essence Vibrant Shock szájfény - Rossmann -25%
Essence Time to wake up arcmaszk - Rossmann -25%
Essence Metal shock körömpúder - Rossmann -25%
Bordó pulóver - H&M -20%

Ti miket néztetek ki? Használtátok már valamelyik palettát? ;) 

Szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Dejó, hogy megírtad ezt a bejegyzést, mindig szívesen olvasom az ilyen kívánságlistákat :) főleg, hogy nem is tudtam eddig, mikor lesznek idén a Glamour napok, szóval ez hasznos infó volt �� amúgy a Maybellinnek.is lesz egy új bordós palettája, az a neve, hogy The Burgundy Bar, én Lolly-nál (Lolly's Make up and Beauty Blog) láttam, és ígéretesnek tűnik�� lehet neked is tetszene :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni! Láttam ezt a palettát bloggereknél tesztelésen, s nagyon tetszik, de még nem lehet szerintem a boltokban kapni. :/

      Törlés
  2. Nagyon szép palettákat néztél ki. :) Dórihoz hsonlóan én is figyelmedbe ajánlanám az új Maybelline palettát, nekem már kívánságlistás lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szép a Maybelline paletta, de félek, hogy addig nem kerül ki a boltok polcaira, míg lesz a Glamour napok. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...