2017. szeptember 4., hétfő

Bullet Journal | July - August



Sziasztok!

Most, hogy végérvényesen is elmúlt a nyár, gondoltam felelevenítem Nektek, hogy mik is történtek velem a legutóbbi ilyen bejegyzés, azaz június óta. Mikor véget ért a július, arra gondoltam, hogy nem csinálok arról a hónapról külön egy bejegyzést, hiszen akkor voltam nyaralni, amiről láthattatok is egy külön beszámolós posztot. Persze voltam moziban, meg egy, két, másik helyen is, de gondoltam, hogy ennek nem szentelek egy külön posztot, majd inkább vegyítem az augusztussal, s majd egy nyárzáró posztban összesítem a dolgokat. Tehát július nagyon jó volt, igazi nyár, felhőtlen üdülés és jókedv, de az augusztus ennél még százszor jobb volt. Kezdődött a meglepetés születésnapi bulimmal, amit a barátom és a barátnőim szerveztek nekem, s nagyon jó érzés volt, hogy gondoltak rám, sosem felejtem el azt a napot. Aztán jött a nagy nap, augusztus 6-a, amikor is a vasárnap révén csaptam egy nagy családos partit, ami szuperül sikerült (ééés unikornisos tortát is kaptam *-*). Nagyon köszönöm mindenkinek aki részt vett benne, ezt a napot sem fogom soha elfelejteni ♥. Aztán teltek múltak a napok, mentünk Hévízre, aztán jött egy mandulagyulladás, pár nap itthon, aztán mentem is még élvezni a nyarat. Elmentünk az Állatkertbe, voltunk sokat sétálni a barátommal, moziban is nagyon sokszor voltunk. A nyár utolsó hétvégéjét pedig Balatonkenesén töltöttük, ami szintén nagyon jó volt. Az utolsó héten pedig pihentem és rákészültem az elkövetkezendő év gyötrelmeire, fáradalmaira, boldog és szomorú pillanataira, amikre szintén örökké emlékezni fogok. 
A BuJo-ra visszatérve, a barátom a 11. hónap-fordulónkra meglepett egy Leuchtturm1917-el, melyből a következő posztban láthattok egy kis ízelítőt, amibe már bőszen készítem a szeptemberi dolgokat, sok újítással fűszerezve, s nagyon várom már, hogy megmutassam Nektek a következő hónapösszegző bejegyzésben. Egyre inkább azt érzem, hogy megtaláltam azt a hobbit a blogolás mellett, amit akármikor tudok csinálni, nagyon kikapcsol egy hosszú nap után is vagy akkor, ha a gépem elromlik, mint a múlthéten. 


Remélem Nektek is csodálatos nyaratok volt, sok sok élménnyel és boldog pillanattal, amiket sosem felejtetek el. Mindenkinek legyen csodálatos ez a szeptember és az iskola/egyetem-kezdés és mindenkinek kitartást a tanulmányaihoz és a munkájához.♥

Sok szeretettel, 
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Te jó ég... a füzeted, a poszt összerakása... egyszerűen minden gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Imádom, ahogyan a mood trackert megoldottad! A kaktuszos nalam vitt mindent. Puszi. 💕

    VálaszTörlés
  3. Az a torta.. gyönyörű *-* A virágos felsőt honnan szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszett! :o A C&A-ban vettem még a tavasszal. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...