2017. szeptember 25., hétfő

Still brown | SMINK



Sziasztok!

Mostanában nagyon erősen gondolkodom azon, hogy milyen új sminkpalettát szerezhetnék be, amiben nem csak barnás árnyalatok vannak, hiszen az ősz nem csak erről a színről és az árnyalatiról szó. Nagyon szeretem a bordót, s ennek a színnek a különböző variációit, hiszen akár matt, selyemfényű vagy csillámos, mindenhogy szép és csodásan mutat. Ősszel és télen pedig főként, hiszen annyira ebben a hangulatban van az ember. A zöld különböző köntösökben is csodálatosan meg tud jelenni egy-egy sminkben. De sajnos eddig még nem igazán sikerült ilyesmi palettákat beszereznem, ezért is néztem ki a Glamour napokra párat, amiket az előző bejegyzésemben meg is mutattam Nektek.
Ebben a sminkben még a jól megszokott barna árnyalatokat láthattok, de ígérem, hogy hamarosan, egy kicsit izgalmasabb sminkkel jövök. A sminkemet ezúttal a nemrégiben vásárolt Catrice korrektorommal kezdtem, amit felvittem a szemem alá és az arcom olyan területeire, amikben volt némi kivetni való. Egyébként ez a korrektor nagyon jó, nagyon szépen fed és tartós is, pedig néha egészen lesírom a sminkem, ha sok stressz a suliban.. :/ Erre vittem fel az Essence-es transzparens púderemet, hogy fixáljam. Ez az alapja a hétköznapi sminkemnek is, és megvagyok vele elégedve, szinte teljes mértékben. Az arcomra még felvittem egy kis pirosítót (Essence) és bronzosítót is (Catrice), hogy ne nézzek ki úgy, mint egy élőhalott. A szemöldökömet a szokásos módon készítettem el, hiszen csak egy szemöldökecsettel felvittem egy szemöldökport, hogy egységessé tegyem az egészet. Ezután következett a szemsmink, amit teljes egészében a Maybelline The Nudes paletta színeiből készítettem. Alapnak egy világos matt színt tettem fel, hogy egységes színt adjak a szemhéjamnak. Ezután a mélyítővonalamba és a külső ívbe egy sötétbarna színt tettem, ami szintén matt volt. ezután egy arannyal kezdtem "kiszínezni" a mozgószemhéjamat, hogy ragyogó hatást keltsen. Végül a belső szemzugomban egy világosabb barnát mostam össze az arannyal. Végül egy Trend It Up-os szempillaspirált használtam, így kész is lettem a szememmel. 
Még mielőtt belekezdtem volna s minkbe, ajakápolót használtam, ezúttal egy Baby lips került a kezem ügyébe. Egy nagyon szép matt szájfényt használtam az ajkaimra, hogy még ősziesebbé tegyem ezt a make-up-ot. 


Nektek szívetek vágya valamilyen új paletta? Ha van ötletetek, szívesen meghallgatom! 
Sok szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vagy és a smink is nagyon jól áll! :)

    Több paletta is tetszik most. a Colourpop She palettája, az új Maybelline paletta és a Makeup Revolution-nek is van több új palettája amik tetszenek.
    Csupa barna paletta most nem jut eszembe, de az I heart makeup salted caramel palettában gyönyörű barnák és bronzok vannak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! Eléggé elkellene már egy új paletta, az a Colourpop nagyon szép! ^^

      Törlés
  2. Nagyon jó cikk lett!:)
    Nagyon szép vagy! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép vagy és borzasztóan jól áll :)
    Nekem is nagyon tetszenek az ilyen barnás árnyalatok

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...